حذف واورینکا و صعود اندی ماری در تنیس اوپن استرالیا


در ادامه ر‌قا‌بت‌های تنیس استرالیا، امروز (دوشنبه) استن واورینکا از دور مسابقات حذف شد و ماری به یک چهارم نهایی راه پیدا کرد.

در مهم‌تر‌ین بازی‌های امروز مسابقات اوپن استرالیا، استن واورینکا(Stan Wawrinka) با نتیجه‌ سه بر دو از حریف خود میلوس رائونیک(Raonic) شکست خورد. رائونیک کانادایی در پنج ست با نتایج 6 – 4، 6 – 3، 5 – 7 ، 4 – 6 و 6 – 3 از سد حریف قدرتمندش گذشت.

گائل مونفیس(Gaël Monfils) فرانسوی نیز سه بر یک آندره کوزنتسف(Kuznetsov) از روسیه را شکست داد. نتایج چهار ست این مسابقه به ترتیب 7 – 5، 3 – 6 ، 6 – 3 و 7 – 6 بود. به ‌این‌ ترتیب گائل مونفیس و میلوس رائونیک در دور یک چهارم نهایی با هم مسابقه خواهند داد.

اندی ماری(Andy Murray) توانست در دور چهارم مسابقه‌های اوپن استرالیا برنارد تومیک(Tomic) از استرالیا را شکست دهد. نتیجه این مسابقه 3 بر صفر به نفع ماری به پایان رسید.

نتایج سه ست این مسابقه به ترتیب 6-4 ، 6-4 و 7-6 بود. در مسابقه مهم دیگر داوید فرر(David Ferrer) توانست جان ایسنر(Isner) از آمریکا را شکست دهد. این مسابقه نیز در سه ست با نتایج 6-4 ، 6-4 و 7-5 به پایان رسید. بدین ترتیب در دور یک چهارم داوید فرر و اندی ماری با یکدیگر روبه‌رو خواهند شد.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغseemorgh.com/sportمنبع:isna.ir


ویدیو مرتبط :
هایلایت بازی جوکوویچ-اندی ماری(فینال استرالیا-پارت 2)