سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رئوفیان: جبهه ایستادگی به تصمیم شورای ائتلاف اصول‌گرایان تمکین می‌کند


رئوفیان: جبهه ایستادگی به تصمیم شورای ائتلاف اصول‌گرایان تمکین می‌کندتسنیم/ عضو شواری عالی جبهه ایستادگی گفت: این جبهه به تصمیم شورای ائتلاف اصول‌گرایان تمکین می‌کند.

ابوالقاسم رئوفیان عضو شواری عالی جبهه ایستادگی با اشاره به ضرورت حفظ وحدت اصولگرایات تا زمان انتخابات مجلس، اظهار داشت: با توجه به جلساتی که تاکنون برگزار شده، اصول‌گرایان به همدلی مناسبی رسیده‌اند و قطعا به دلیل روش اقناعی که شورای ائتلاف اصولگرایان اتخاذ کرده، نامزدهایی که در لیست نهایی نباشند به تصمیم شورا تمکین خواهند کرد، ضمن اینکه همه نیروهای مؤمن و متدین جریان اصول‌گرایی مصالح فردی خود را نادیده خواهند گرفت، چرا که امروز بحث دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی مطرح است.

وی با بیان اینکه جبهه ایستادگی و احزاب متبوعش به تصمیم شورای ائتلاف اصول‌گرایان احترام خواهند گذاشت و از این قاعده مستثنی نیست، تصریح کرد: تمام کسانی که در اردوگاه اصول‌گرایی حضور دارند و فعالیت می‌کنند، تکلیف خودشان را می‌دانند و قطعا وحدت حداکثری استمرار خواهد داشت.

عضو شواری عالی جبهه ایستادگی در پایان تاکید کرد: اگر تفکر شایسته‌سالاری در انتخاب اعضای فهرست نهایی اصول‌گرایان وجود داشته باشد، قطعا تعامل فعلی بین اصول‌گرایان منسجم‌تر خواهد شد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
اصول گرایان در مجلس شورای اسلامی از نمایی دیگر!!!!