سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بعد از 35 سال «قصه‌های من و بابام» رنگی می‌شود


بعد از 35 سال «قصه‌های من و بابام» رنگی می‌شود مهر/ «قصه‌های من و بابام» از آثار پرفروش کودک و نوجوان است که پس از ۳۵ سال با تصاویر رنگی از سوی واحد کودک و نوجوان انتشارات فاطمی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.
 اوایل دهه٦٠، مجموعه‌ای سه جلدی با نام «قصه‌های من و بابام» به بازار کتاب ایران راه پیدا کرد. در کنار نام نویسنده این مجموعه نوشته شده بود: بازپرداخت ایرج جهانشاهی.

جهانشاهی براساس کاریکاتورهای کتاب داستان‌های کوتاهی خلق کرده بود که به معرفی بیشتر و بهتر نویسنده کتاب انجامید. حالا با گذشت سال‌ها اثر اریش ازر در تمام دنیا و ایران مخاطبان خود را پیدا کرده تا آنجا که پس از گذشت سی و پنج سال، همچنان این مجموعه از آثار پرفروش ادبیات کودک در ایران است.

ایرج جهانشاهی نویسنده، مترجم، ویراستار و از پایه‌گذاران ساده‌نویسی برای کودکان بود. او همچنین در کارنامه حرفه‌ای خود، سرپرستی شورای ویراستاری فرهنگنامه کودک و نوجوان را نیز ثبت کرده است.

به زودی قرار است کتاب «قصه‌های من و بابام» که او بازپرداخت آن را برعهده داشته است در قالبی متفاوت منتشر شود. این کتاب مصور که پیش از این سیاه و سفید بوده است قرار است در ایران و جهان به صورت رنگی در اختیار مخاطبان قرار بگیرد.




با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
اینم نتیجه بحث با بابام..البته بابام بوکسور نیستا