فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



گشایش نمایشگاه پوستر به مناسبت روز «اخلاق و مهرورزی»


به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری فارس، همزمان با ایام ولادت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) نمایشگاه «اخلاق و مهرورزی» عصر روز گذشته با حضور جمعی از استادان و دانشجویان هنر در فرهنگسرای اندیشه گشایش یافت و تا روز پنجشنبه 10 دی میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

در این نمایشگاه 20 پوستر با عنوان «17 ربیع الاول؛ روز اخلاق و مهرورزی» از 20 دانشجوی رشته گرافیک به نمایش گذاشته شد که در آنها از رنگ و ترکیب‌بندی‌های جذاب و بهره­‌گیری از فرم­‌ها و نقوش تزئینی ایرانی و اسلامی استفاده شده است.

فاطمه شاهسون، مینا صادقی، فائزه ظهیری، معصومه اکبری، پرنیا ابراهیم‌نژاد، سوده­ باقری، حدیثه بخشی­‌مقدم، ملیکا رستمی، میترا زبرجدی ساجدی، پرستو زورقی، بهنوش سلطانی، فاطمه سمیعی پنجی، هانیه کرمی دهلان، شیرین کرمی، نغمه کنعانی، فاطمه  مهدوی، مریم تقوی، کلثوم آفتاب و جلال عطارزاده از جمله گرافیست‌های شرکت‌کننده در این نمایشگاه هستند.

نمایشگاه پوستر با موضوع مهربانی در ایام هفته وحدت با مسئولیت جلال عطارزاده برپا شده است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/PSMQ5E


ویدیو مرتبط :
اثر پوستر سیدمهدی موسوی در نمایشگاه پوستر آلمان