سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تاکید رئیس مجلس بر اختصاص بودجه ملموس برای تقویت بنیه دفاعی کشور / ضرورت لحاظ کردن اقتصاد مقاومتی در بررسی بودجه ۹۵


ابوذر ندیمی نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: در جلسه امروز که با حضور رئیس مجلس برگزار شد، مسائل مختلفی از جمله اقتصاد مقاومتی، بودجه 95، مسائل سوریه، روابط ایران و عربستان و... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه رئیس مجلس بر این مسئله تأکید داشت که باید اقتصاد مقاومتی در جریان تصویب بودجه سال 95 لحاظ شود و چه در بخش حمایت از صادرکنندگان و چه در بخش حمایت از کشاورزی و هم در ارتباط با بحث صندوق توسعه ملی مدنظر قرار گیرد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس اظهار داشت: لاریجانی بر این نکته تأکید کرد که اختصاص بودجه برای تقویت بنیه دفاعی کشور باید ملموس‌تر باشد و بودجه آن احتمالی نباشد و با اعتبار مربوط به این بخش واقعی‌تر باشد.

ندیمی در پایان خاطرنشان کرد: رئیس مجلس با اشاره به روابط ایران و عربستان و همچنین انجام مناسک حج گفت که ما مشکلی برای این امر نداریم و مسائل و مذاکره حول محور تأمین امنیت حجاج است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بودجه سال آینده کشور منطبق بر سیاست های اقتصاد مقاومتی