سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



مشارکت 35 مدرسه در برنامه های هفته زمین پاک


سلامت نیوز: برنامه های گرامیداشت هفته زمین پاک با شعار درختان برای زمین و زمین برای زندگی در سطح استان تهران به پایان رسید و در این میان مشارکت مدارس و دانش آموزان در اجرای برنامه های نمادین و فرهنگی بخش قابل ملاحضه ای را به خود اختصاص داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران(سامات)، محمد هادی حیدرزاده در تشریح برنامه های گرامیداشت هفته زمین پاک با اشاره به اهمیت نقش فعال دانش آموزان در حوزه محیط زیست گفت: بی تردید آموزش و اطلاع رسانی دو رکن اساسی در تقویت فرهنگ حفاظت از محیط زیست و رسیدن به اهداف توسعه پایدار در جامعه می باشد.
وی بابیان اینکه بیشتر دگرگونی ها و تخریب ها ناشی از نا آگاهی و بی توجهی انسان به محیط زندگی خود می باشد افزود: آشنایی و آموزش دانش آموزان با علوم و مفاهیم حوزه محیط زیست در مدارس می تواند روحیه سازگاری و نقش مسئولیت پذیری در حفاظت از منابع طبیعی را در آنها تقویت نماید.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران ادامه داد: برپایی گردش های علمی و مشارکت در برنامه های فرهنگی و آموزشی از جمله مسابقات عکاسی و نقاشی حضور در برنامه های پاکسازی طبیعت توسط دانش آموزان می تواند انگیزه ی برقراری رابطه ی دوستانه ی آنها با محیط زیست را افزایش داده و منجر به مشارکت آنها در کارهای گروهی گردد.
حیدرزاده با اشاره به اینکه یکی از اولویت های برنامه ریزی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران در ایام و مناسبت های زیست محیطی توجه به مشارکت دانش آموزان و مدارس در این گونه برنامه ها می باشد تصریح کرد: در برنامه های گرامیداشت هفته ی زمین پاک امسال بیش از 35 مدرسه در مقاطع مختلف در سطح کل استان تهران حضور فعال داشته اند.
وی بیان داشت: البته این تعداد، مدارسی هستند که مستقیما با محیط زیست استان برنامه های فرهنگی و آموزشی را به اجرا رسانده اند و قطعا در سطح استان مدارس دیگری هم بوده اند که با توجه به اهمیت موضوع محیط زیست و ضرورت حفاظت از آب و خاک به اجرای برنامه های مربوط به خود پرداخته اند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با تقدیر از عملکرد مدیران آموزش و پرورش شهر تهران و شهرستان های استان گفت: در این هفته بیش از ده هزار دانش آموز در برنامه های مناسبتی هفته زمین پاک حضور داشته و آموزش های لازم را فرا گرفته اند.


ویدیو مرتبط :
هفته زمین پاک در شهرستان کوثر