سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ادامه فرافکنی های «احمد شهید» علیه ایران


ادامه فرافکنی های «احمد شهید» علیه ایرانفارس/ «احمد شهید» نماینده ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر ایران در سخنانی مداخله گرایانه خواستار رسیدگی ایران به وضع برخی دستگیر شدگان شد.

به نوشته «وبگاه سازمان ملل متحد» احمد شهید نماینده ویژه سازمان ملل در زمینه رسیدگی به امور حقوق بشر ایران ضمن ستایش از رفع تحریم‌ها علیه ایران که مصادف با آزادی زندانیان شد، از سران جمهوری اسلامی تقاضای ویژه‌ای نمود.

احمد شهید در این زمینه درخواست کرده تا ایران از هیچ تلاشی برای رفع نگرانی‌های طولانی مدت در زمینه حقوق بشر به ویژه افزایش میزان اعدام‌ها در سال میلادی که گذشت، افزایش محدودیت بر آزادی بیان و برگزاری تجمعات مسالمت آمیز، حقوق زنان و تبعیض علیه اقلیت‌های قومی مذهبی و استمرار پیگرد قانونی روزنامه نگاران، وکلا و مدافعان حقوق بشر فروگذار ننماید.

وی همچنین از ایران درخواست کرد با تعامل سازنده با شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد اجازه سفر به این کشور را پیدا کند.

«دیوید کایا» کارشناس دیگر سازمان ملل متحد در زمینه آزادی بیان و عقاید نیز در این زمینه گفت: «دولت ایران باید به جای تعقیب افرادی که در تلاش برای آزادی بیان هستند از آن‌ها حمایت کند.»

وی در ادامه مدعی وجود ده‌ها روزنامه‌نگار و فعال اجتماعی در زندان‌های ایران شد .

همچنین «هینر بیلفیلدت» نماینده سازمان ملل در امور آزادی مذاهب و اعتقادات مسئولیت ایران را در اطمینان دهی از این‌که هیچ کسی به خاطر دیدگاه‌ها و فعالیت‌های مذهبی تخت پیگرد قضایی قرار نگیرد یا بازداشت نشود، خواستار شد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید


ویدیو مرتبط :
ایران هسته ای و فرافکنی صهیونیست