سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ایران صرفا نباید محلی برای ورود کالاهای غربی باشد


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مستقر در حسینیه ارشاد کاظم جلالی نماینده مردم تهران در مجلس دقایقی پیش در این حسینیه حضور یافت و در جمع خبرنگاران در رابطه با این سوال که پیش‌بینیی شما در رابطه با آینده این انتخابات چیست،‌گفت: باید چند ساعت صبر کنیم تا نتیجه مشخص شود ولی در گزارشاتی که من گرفتم و همچنین در سرکشی از چندین حوزه متوجه شدم که مشارکت مردم بسیار خوب است.

جلالی ادامه داد:‌ ما در نیمه راه یا کمتر از نیمه راه هستیم. ان‌شاءالله در ادامه مسیر هم را بتوانیم با موفقیت پیش ببریم تا مردم مشارکت پرشور و جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه ما از خدا می‌خواهیم که همه مردم پای صندوق‌های رأی حاضر شوند،‌ تأکید کرد: مهم‌ترین بحث ما در صورت پیروزی بعد از انتخابات بحث اقتصاد در پسابرجام است و مجلس آینده باید ریل‌گذاری درستی داشته باشد. اساسا ما باید با نگاه توسعه‌ای پیش برویم و ظرفیتی که اکنون در عرصه بین‌المللی برای کشورمان در حوزه اقتصاد ایجاد شده را به سمت رشد و توسعه پیش ببریم.

جلالی تأکید کرد: ایران نباید صرفا مکانی برای کالاهای وارداتی غرب شود. ما باید این فرصت به دست آمده را از دست ندهیم و باید انتقال تکنولوژی صورت گیرد تا ان‌شاءالله یک جهش بزرگ اقتصادی داشته باشیم.

این نماینده مجلس در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری، در رابطه با این سوال که احتمال پیروزی اصلاح‌طلبان را در این انتخابات چقدر می‌دانید، گفت:‌لیست اصلاح‌طلبان یک لیست ائتلافی است و امید است این لیست درصد بالایی از کرسی‌های مجلس را به دست‌ آورد.

لازم به ذکر است جلالی به علت ازدحام جمعیت و شلوغی صف رأی‌دهندگان برای انداختن رأی خود به صندوق به حوزه دیگری مراجعه کرد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/YHP4VU


ویدیو مرتبط :
ورود کالاهای قاچاق به کشور ادامه دارد