فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



بازیگر مطرح عراقی مقابل دوربین روح الله حجازی


به گزارش خبرگزاری تسنیم، «رند» نام موقت فیلم اپیزودیکی است که با موضوع روز اجتماعی و مفاهیم عاشورایی، برای حضور در جشنواره سی و چهارم فیلم فجر آماده می‌شود.

حضور 3 بازیگر سرشناس ایرانی و یک بازیگر مطرح عراقی در این پروژه از نکات ویژه فیلم سینمایی «رند» محسوب می شود که این روزها در شهر کربلا در حال تولید است و فیلمبرداری آن به نیمه رسیده است.

این فیلم 4 روایت داستانی دارد که روایت اول به کارگردانی و نویسندگی دانش اقباشاوی و با بازی حمید فرخ نژاد، روایت دوم به کارگردانی و نویسندگی هادی نائیجی و با ایفای نقش حامد بهداد ، روایت سوم به نویسندگی و کارگردانی هادی مقدم دوست و با نقش آفرینی مینا ساداتی بعنوان تنها بازیگر زن ایرانی این فیلم و همچنین روایت چهارم به نویسندگی و کارگردانی روح الله حجازی با بازی آلا نجم بازیگر مطرح عراقی تولید خواهد شد.

محمدرضا شفیعی که سال گذشته فیلم سینمایی «سر به مهر» را تهیه و اکران کرده و هم اکنون فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» را روی پرده سینما دارد، قصد دارد با فیلم سینمایی «رند» در جشنواره سی و چهارم فیلم فجر حضور پیدا کند.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: امیر موسوی، مدیر صدابرداری: شهرام متولی باشی، مدیر تولید: فرشید رئوفی، مدیر برنامه‌ریزی: سعید بیات، طراح چهره‌پردازی: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: عباس پولوندی، دستیار کارگردان روایت اول: سعید بیات، دستیار کارگردان روایت دوم: محمدرضا احمدی، دستیار کارگردان روایت سوم: سعید بیات، دستیار کارگردان روایت چهارم: رضا غفار نژاد، تدوینگر: خشایار موحدیان و سودابه سعیدنیا، مدیر تدارکات: سعید نظری، جلوه های ویژه بصری و ناظر پس از تولید: وحید قطبی زاده، عکاس: حسن هندی، تصویربردار پشت صحنه: علی قلندریان، مشاور رسانه ای و روابط عمومی: فائزه آقابابائی، مجری طرح: موسسه فرهنگی وصف صبا.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بررسی فیلم مرگ ماهی به کارگردانی روح الله حجازی