پسر 13ساله، رابطه جنسی و بی اخلاقی


justify;padding: 10px;">

‫‏ علی حق شناس در پارسینه نوشت:

در پس خنده ها و "هر و كر" ها و فوروارد كردن ‫‏جوك‬ ها و عكس ها و ‫‏كلیپ‬ های مربوط به ‫‏پسر١٣ساله‬ ای كه از دیروز آخرین ‫‏سلبریتی‬ ‫تلگرام‬ ایرانیان است اگر حسِ طنزتان مجال داد به ابعاد فاجعه ای نگاه كنید كه صورت كریه اش كاملاً هویداست.

یك/ این كه پسر بچه ای سیزده ساله ( روی كلمه "بچه" تاكید می كنم ) در پی برقراری ‫‏رابطه جنسی‬ است هولناك نیست؟ 

چه اتفاقی رخ داده كه پسركی در این سن و سال به دنبال رابطه جنسی است؟ جامعه ما چگونه فرزندانش را ‫‏تربیت‬ كرده كه پسر بچه ای ‫سیزدهساله‬ برای برقراری رابطه جنسی به در و دیوار می كوبد؟

دو/ درخواست  رابطه جنسی از جانب كودكی سیزده ساله برای اكثریت مردمان این سرزمین زشت و ناپسند و قبیح نیست. كه اگر بود این حجم از مطلب و عكس و فیلم در قالب ‫‏طنز‬ و ‏شوخی‬ و هجو، تولید نمی شد و در ‫‏موبایل‬ ها نمی چرخید. 

چرا درخواست  رابطه جنسی از جانب یك كودك سیزده ساله برای تعداد بسیاری از ‫‏ایرانیان‬ عادی است؟ آیا این عادی بودن هولناك نیست؟

سه/ تمام آنهایی كه اطلاعات نوشتاری، تصویری یا صوتی مرتبط با این ‫‏كودك‬ را تولید یا دریافت و ارسال كرده اند مصداق عینی فعالیت در ‫‏پورنوگرافیكودكان‬ هستند. آیا این عده كه متاسفانه زیادند و شاید بتوان نام اكثریت بر ایشان نهاد به هیچ اصل ‫‏اخلاقی‬ پایبندی دارند؟ 

چهار/ استفاده از شبكه های اجتماعی برای رسیدن به روابط جنسی و در پی آن بهره بردن از این امكانات در جهت اشاعه این شیوه نشان می دهد بخش بزرگی از جامعه ما چه نگاهی به ‫‏اینترنت‬ دارند و از آن برای چه مقاصدی سود می برند.

پنج/ داد از بی اخلاقی، بیداد از بی اخلاقی.‏اخلاق‬ كجاست؟

آیا بهتر نیست تمام متولیان ‏فرهنگی‬ جامعه سرشان را از زیر برفِ خوش خیالی بیرون بیاورند و ببینند برنامه های شان چطور عقیم مانده است؟ آیا نباید در این برنامه ها تجدید نظری كرد؟ آیا وقت آن نیست مسئولان فرهنگی جامعه كه دست پخت شان حتی قابل چشیدن هم نیست كنار بروند و كار را به ‫‏كاردان‬ بسپارند؟

‫‏پسرسیزده ساله‬ آخرین سیلی را به صورتمان زد، باشد كه خواب بمانیم تا‏سیلی‬ بعدی و ادامه ‫‏خواب_غفلت‬ !


ویدیو مرتبط :
‫رشد اخلاقی، عقلی، احساسی، عاطفی و جنسی‬‎