سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شعار هفته وقف امسال؛ «همه واقف باشیم»


به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس به نقل از ستاد خبری هفته وقف، حسن ربیعی، مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف اظهارداشت: هفته وقف امسال با شعار «همه واقف باشیم» از روز چهارشنبه 18 آذرماه جاری مصادف با 27 صفر آغاز می‌شود.

وی افزود: وقف، سنت حسنه ای است که از طریق آن می توان بخش قابل توجهی از مشکلات و تنگناهای جامعه را شناخت و افراد نیکوکار را که تمکن مالی دارند، داوطلبانه در جهت رفع آنها به کار بست.

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه، پیرو تاکید نماینده ولی فقیه و ریاست سازمان مبنی بر گسترش و ترویج فرهنگ وقف و معرفی خدمات ارزشمند واقفان و خادمان عرصه وقف و تشویق عموم مردم به این سنت حسنه، برنامه های مختلفی را در هفته وقف برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اهداف برنامه‌های هفته وقف امسال بیان داشت: گسترش و ترویج فرهنگ وقف، بهره‌برداری مطلوب از موقوفات، تقدیر شایسته از خادمان و مروجان فرهنگ وقف، تشویق عموم مردم به ویژه خیران به امر وقف و معرفی خدمات ارزشمند واقفان از اهداف برنامه‌های این هفته است.

ربیعی با اشاره به روزشمار هفته وقف امسال گفت: روز چهارشنبه، 18 آذرماه که در تقویم به نام روز وقف نامگذاری شده، به نام «وقف، همدلی و همزبانی»، پنجشنبه 19 آذرماه مصادف با رحلت حضرت رسول(ص) و شهادت امام حسن(ع) به نام «وقف، قرآن، سنت نبوی، سیره ائمه اطهار(ع)»، جمعه 20 آذرماه به نام «وقف، نهاد ممتاز دینی، اجرای امینانه نیات واقفان»، شنبه 21 آذرماه مصادف با شهادت امام رضا(ع) به نام «وقف، تجلی مودت اهل بیت(ع) با تکریم امامزادگان»، یکشنبه 22 آذرماه مصادف با آغاز ربیع‌الاول و هجرت حضرت رسول(ص) از مکه به مدینه به نام «وقف، علم و فناوری و نقش حوزه و دانشگاه»، دوشنبه 23 آذرماه به نام «وقف، بانوان و مشارکت‌های مردمی» و سه‌شنبه 24 آذرماه به نام «وقف، بهره‌وری موقوفات و اقتصاد مقاومتی» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/B0ZKP3


ویدیو مرتبط :
هفته وقف گرامی باد