سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تصویب 250 میلیارد ریال اعتبار برای گردشگری خراسان شمالی


به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی موسی‌الرضا ثروتی در نشستی با محوریت گردشگری گفت: 25 میلیارد تومان اعتبار برای صنعت گردشگری استان تصویب شد.

وی افزود: این اعتبارات از محل صندوق توسعه ملی و به عاملیت بانک گردشگری به سرمایه‌گذاران متقاضی در صنعت گردشگری پرداخت می‌شود.

ثروتی با اشاره به پیگیری‌هایی که در این باره انجام شده است، اظهار کرد: بر اساس توافق‌نامه صندوق توسعه ملی و بانک گردشگری کشور 86 میلیارد تومان از محل صندوق در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه دریافت تسهیلات از این محل برای شرکت «هماگ» و «طلای سفید» نیز در حال پیگیری است، ادامه داد: سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری یکی از چهار حوزه سرمایه‌گذاری در استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی نیز گفت: در سفر پر برکت ریاست جمهوری مبلغ صد و ده میلیارد تومان تسهیلات برای ساخت چهار پروژه سرمایه گذاری استان اختصاص یافت که با پیگیری‌های متعدد در حال حاضر یکی از سرمایه گذاران در مرحله دریافت تسهیلات است.

محمد سویدانلویی تصریح کرد: حضور بخش خصوصی در صنعت گردشگری و تحول این بخش ضروری است و این اداره‌کل در این زمینه اهتمام دارد.

انتهای پیام/63002/ت

http://fna.ir/BD0LES


ویدیو مرتبط :
کلیپ گردشگری استان خراسان شمالی