فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



امام جمعه قزوین: اردوهای جهادی مصداق بارز اقدام و عمل هستند


به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از دفتر امام جمعه قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالكریم عابدینی به مناسبت تشكیل بسیج سازندگی در دیدار با جمعی از فعالان اردوهای جهادی اظهار كرد: برخی منطقی بودن كلام مقام معظم رهبری در موضوع اقدام و عمل را تائید كرده اما در مسیر تحقق آن قرار نمی‌گیرند اما حركت جهادگران اردوهای جهادی در راستای فرمایش و دغدغه‌ های ایشان قرار دارد.
وی با اشاره به اینكه'اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل' در حقیقت همان كاری است كه جهادگران اردوهای جهادی آن را انجام می‌دهند، افزود: بدون شك كاری می‌تواند اثرگذار باشد كه با اقدام و عمل همراه شود.
امام ‌جمعه قزوین یادآور شد: خداوند فرموده 'كافران، معاندان و مخالفان دین تلاش می‌كنند تا نور خدا را خاموش كرده و پس از آن در راستای اهداف شوم خود اقدام كنند اما با وجود بهره‌مندی از پول، امكانات، حیله، نیرنگ و بی‌رحمی هرگز به این هدف دست پیدا نخواهند كرد، چرا كه در مقابل آنان بندگانی قرار دارند كه لشگریانی از غیب كه از سوی خدا مامور حمایت آنها شده‌اند، قرار دارند'.
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی اضاقه كرد: اراده الهی و رسول اكرم (ص) متعلق به همه عالم است و ما نیز باید با پیروی از آن حضرت خدمت به همه مردم را مورد توجه قرار داده و تنها در بخش و یا منطقه خاصی متمركز نشویم.
وی منابع، نیروی انسانی و مدیریت را سه ركن موفقیت برشمرد و خاطرنشان كرد:خوشبختانه كشور ما در حوزه منابع و نیروی انسانی غنی بوده و در حوزه مدیریت كه وظیفه دولت است اگر كوتاهی شود سایر نهادهای مردمی باید وارد عرصه شده و آن را خالی نگذارند.
نماینده ولی‌ فقیه در استان قزوین نگاه به بیرون را یكی از آفت‌ های جدی در امر پیشرفت و توسعه دانست و افزود: اگر بخواهیم همه موجودیت های خود را به ریسمان پوسیده بسته و زیر پایمان هم چاه ظلم و جهنم آمریكا قرار داشته باشد، هرگز موفق نخواهیم بود.
8054

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شرکت در اردوهای جهادی، سفارش امام امت به نخبگان