شعرهایی درباره حیوانات در حال انقراض برای بچه‌ها


کبری بابایی از سرودن مجموعه‌ای چهارجلدی ویژه خردسالان با موضوعیت حیوانات در حال انقراض خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، این شاعر در هر جلد از این مجموعه چهارجلدی با پرداختن به یکی از حیوانات در حال انقراض به اهمیت آن‌ها و تاثیری که می‌توانند در چرخه حیات ما داشته باشند، پراخته است.

این مجموعه چهارجلدی بناست در شهر قلم راهی بازار شود.

بابایی همچنین با کتاب «گاو سفید و گاو سیاه» و مجموعه شعر « لباس غول گم شده» به جمع نویسندگان و شاعران کتاب‌های هزار تومانی پیوست.

«گاو سفید و گاو سیاه» تک‌داستان است و مجموعه شعر «لباس غول گم شده» 10 شعر در قالب‌های چهارپاره و نیمایی را ویژه کودکان دربر می‌گیرد.

بخش کودک و نوجوان موسسه انتشاراتی امیرکبیر - شکوفه - بنا دارد صد کتاب شعر و قصه را با عنوان «کتاب‌های هزار تومانی» در همکاری با نویسندگان و شاعران کودکان منتشر کند. هر جلد از این کتاب‌های شعر یا قصه در 12 صفحه چهاررنگ ویژه کودکان گروه‌های سنی «ب» و «ج» (کودکان پایه‌های اول تا پنجم دبستان) منتشر خواهد شد.

محمود برآبادی‌، طاهره ایبد، سعیده موسوی‌زاده‌، زهرا موسوی، خاتون حسنی‌، جعفر توزنده‌جانی‌، افسون امینی، علی باباجانی‌، کبری بابایی‌، محسن قدیرمحسنی و رودابه حمزه‌ای از نویسندگان و شاعران فعال در این پروژه فرهنگی هستند و مصطفی رحماندوست مدیریت آن را بر عهده دارد.

بناست تا نمایشگاه کتاب سال آینده صد کتاب مذکور راهی بازار شوند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
حیوانات در حال انقراض !