سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دبیركل صلیب سرخ دانمارك عضو سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ایران شد


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، آندرس لادیكارل و سون باك جنسون روز سه شنبه از سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ایران بازدید كردند.
این دو مقام دانماركی در حاشیه این بازدید، با تكمیل فرم عضویت، به جمع داوطلبان جمعیت هلال احمر ایران پیوستند و آمادگی خود را برای انجام برنامه های مشترك و انتقال تجربه ها اعلام كردند.
دبیركل صلیب سرخ دانمارك همچنین در دیدار با حسین عبودی مزروعی معاون منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ایران، به تمجید عملكرد سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ایران پرداخت و گفت: فعالیت های سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر بسیار سیستماتیك و نظام مند دانست.
وی همچنین افزود: اختصاص سازمانی برای انجام امور داوطلبانه در جمعیت هلال احمر ایران، ایده بسیار ارزنده ای است و موجب شده فعالیت های داوطلبان بسیار سیستماتیك و نظام مند انجام گیرد.
آندرس لادیكارل این بازدید را فرصتی برای آموختن تجربه های داوطلبی دانست و به تشریح چالش كنونی صلیب سرخ دانمارك پرداخت.
معاون منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر نیز در این دیدار با اشاره به برنامه های متعدد این سازمان از جمله نیابت، سفرنامه سلامت و امید، كاروان سلامت و سلامت یار گفت: آموزش و ترویج فرهنگ داوطلبی و مسئولیت پذیری اجتماعی برای مقابله با آسیب های اجتماعی و اقدامات پیشگیرانه درمورد تامین سلامت افراد بویژه نیازمندان، محور اصلی فعالیت های این سازمان است.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اكنون از خدمات بیش از 700 هزار داوطلب بصورت عام المنفعه و بلاعوض در كشور بهره مند است تا در قالب طرح های ملی خدمات رسان و بشردوستانه و با استفاده از خدمات و حمایت های داوطلبانه نیكوكاران و خیرین، نیاز اقشار آسیب پذیر و آسیب دیده را شناسایی و برآورده كنند، به عبارت دیگر سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، حلقه اتصال میان نیاز نیازمندان و توان توانمندان است.
اجتمام ** 3377 ** 1071

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بازدید رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از گیلان