ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سوارز: نگران جا افتادنم در بارسلونا بودم


سوارز: نگران جا افتادنم در بارسلونا بودمورزش 3/ لوئیس سوارز تابستان 2014 با رقم 80 میلیون پوند از لیورپول به بارسلونا پیوست و در ابتدا به دلیل محرومیتی که از سوی فیفا نصیبش شده بود حق شرکت در بازی های رسمی و حتی دوستانه را نداشت.
او اکتبر 2014 اولین بازی رسمی خود با پیراهن بارسا را انجام داد و با وجود شکست 3-1 تیمش، موفق به دادن یک پاس گل شد. سوارز هفته ها با مشکل مطابقت پیدا کردن با سبک بازی بارسلونا روبرو بود اما در ماه های انتهایی فصل گذشته روند رو به رشدی پیدا کرد و با گل هایش، مسیر بارسلونا را در راه رسیدن به سه گانه را هموارتر کرد . ستاره اروگوئه ای اما در فصل جاری بهترین بازی های ممکن را برای آبی اناری ها انجام داده بطوریکه در 51 بازی در همه رقابت ها تاکنون 56 گل زده است.
سوارز در مصاحبه جدید خود با ESPN گفت:" هرگز تصور نمی کردم که این تعداد گل برای بارسا به ثمر برسانم. واقعا فکر نمی کردم به این خوبی بتوانم خودم را با شرایط بارسلونا وفق بدهم. گاهی اوقات به بازی های بارسا نگاه می کردم و می گفتم نمی توانم اینگونه بازی کنم اما خوشبختانه همه چیز به خوبی پیش رفت."
بارسلونا که به نظر می رسید امسال هم فاتح سه گانه خواهد شد به یکباره دچار افت شد و از لیگ قهرمانان کنار رفت ولی با 4 برد متوالی در لالیگا، حالا تنها یک برد تا قهرمانی فاصله دارد.
سوارز در همین رابطه گفت:" چیزی که مرا در بارسلونا شگفت زده کرده این بوده است که از زمان پیوستن من به این تیم، شرایط خیلی خوب پیش رفته و ما به کسب پیروزی عادت کرده ایم. نگران بودم روند تیم پس از چند شکست چگونه خواهد شد اما حالا می بینید که تیم، متحد و قدرتمند باقی مانده است. ما برای هم پیغام می فرستیم تا با تقویت باورهایمان، اتحاد موجود را حفظ کرده و روحیه تیمی را بالاتر ببریم. حالا قهرمانی به خودمان بستگی دارد و با یک پیروزی دیگر به هدفمان خواهیم رسید."

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
معارفه سوارز در بارسلونا