سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرمانده ناجا: هیچ مشکلی در راهپیمایی 22 بهمن گزارش نشده است


فرمانده ناجا: هیچ مشکلی در راهپیمایی 22 بهمن گزارش نشده استایسنا/ فرمانده ناجا از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن ماه در امنیت کامل خبر داد و گفت:‌ پلیس تا پایان مراسم همچنان در آماده باش خواهد بود.

سردار حسین اشتری ظهر امروز با حضور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: گزارش‌های دریافتی حکایت از استقبال با شکوه از راهپیمایی 22 بهمن ماه در سراسر کشور دارد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی از مدت‌ها قبل برای تامین امنیت راهپیمایی و راهپیمایان 22 بهمن برنامه ریزی و اقدام کرده بود اظهار کرد: خوشبختانه براساس گزارش‌های دریافتی تا به این لحظه هیچ مشکلی در راهپیمایی 22 بهمن گزارش نشده و سی و هفتمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی در امنیت کامل برگزار شد.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه پلیس طی روزهای گذشته در آماده باش بوده و همچنان نیز با تمام توان در آماده باش است ، اظهار کرد: 22 بهمن روز استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و همین طور روز مقاومت و ایستادگی است و تمام مردم ایران با سلایق و تفکرات مختلف در آن حضور دارند، همانطور که در این راهپیمایی نیز تفکرات و سلیقه‌های مختلف را می‌توان مشاهده کرد.

اشتری با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: باید قدردان این مردم بود که در تمام مراحل همراه انقلاب جمهوری اسلامی و رهبری بوده‌اند.

فرمانده ناجا همچنین از همکاری مردم با پلیس در تامین امنیت راهپیمایی و ایجاد نظم ترافیکی قدردانی کرد و گفت: پلیس تا پایان مراسم همچنان در آماده باش خواهد بود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
تقدیر فرمانده سپاه سپیدان - راهپیمایی 22 بهمن 93