علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



کیفیت و قیمت دو شاخص اصلی موفقیت تولید است


به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، محمد علی افشانی در مراسم بهره برداری از چندین طرح تولیدی و صنعتی در شیراز با بیان اینكه سرمایه گذاران افرادی هستند كه احساس مسئولیت اجتماعی می كنند، افزود: افرادی كه سرمایه و ظرفیت خود را در مسیر ایجاد اشتغال به كار گرفته اند باید به سود برسند.

وی با اشاره به اینكه نگاه خود را برای حل مشكلات كشور باید از چاه های نفت دور كنیم، ضمن ابراز خورسندی از این كه طرح های افتتاح شده بدون تكیه بر منابع بانكی ساخته شده و به بهره برداری رسیده اند تاكید كرد: مدیریت ارشد استان فارس در حد توان و مقدورات خود از واحدهای تولیدی حمایت خواهد كرد.

استاندار فارس با بیان این كه واحدهای تولیدی بدون استقرار سیستم مدیریت كیفیت در هر رشته امكان تداوم فعالیت نخواهند داشت ادامه داد: رقابت در بازار بسیار سنگین است و كسانی در این بازار برنده خواهند شد كه بتوانند كالای با كیفیت بالاتر و قیمت مناسب تر تولید كنند.

افشانی با اشاره به اینكه واحدهای تولیدی باید به نكات نوین بازاریابی توجه كنند تصریح كرد: واحدهای تولیدی زمانی می توانند در بازار بمانند كه علاوه بر تولید خوب، عرضه مناسبی نیز داشته باشند.

وی با تاكید بر اینكه صادرات باید مورد توجه واحدهای تولیدی باشد تصریح كرد: اقتصاد مقاومتی تاكید فراوانی بر صادارت دارد و صندوق توسعه ملی نیز از طرح هایی حمایت خواهد كرد كه به صادرات توجه داشته باشند.

استاندار فارس ادامه داد: اگر طرح های دارای توجیه فنی، مالی و اقتصادی توسط فعالان اقتصادی ارائه شود می توان از تسهیلات صندوق توسعه ملی برای اجرای آن ها بهره گرفت و در این مسیر مدیریت ارشد استان با همكاری سایر مدیران دستگاه های اجرایی تمام توان خود را به منظور اخذ سهم استان در این زمینه به كار خواهد گرفت.

افشانی با بیان این كه شرایط ایجاد شده پس از اجرای برجام ایده آل بوده و جای دارد دولتمردان به دلیل این موفقیت تقدیر كنیم ادامه داد: وضعیت سرمایه گذاری در كشور بهبود خواهد یافت و استان فارس با توجه به ظرفیت های فراوان باید در این زمینه پیشتاز باشد و طرح های مناسبی را به این منظور تهیه و ارائه كند.


ویدیو مرتبط :
ارزیابی شاخص های عملکرد سازمانی در حوزه های کیفیت سیستم، کیفیت اطلاعات و کیفیت خ