علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



نوای «نگار نازگر» شنیدنی می‌شود/برنامه‌ریزی برای اجرا با خارجی‌ها


آزاد میرزاپور نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره جدیدترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی توضیح داد: اخیرا اقدام به تاسیس آموزشگاه موسیقی «هزار آواز مهر» کرده‌ام که با هدف تولید و نشر آثار موسیقایى ایرانى و حمایت از هنرمندان این عرصه پا به عرصه آموزش گذاشته و رویکرد محتوایی آن در انتخاب و نشر آثار معطوف به سه ژانر موسیقى سنتى، محلى و تلفیقى خواهد بود.

وی ادامه داد: اتفاقا در همین راستا آلبوم «نگار نازگر» را به عنوان اولین اثر این موسسه آماده کرده ایم که به موسیقى سنتى اختصاص دارد و طبق برنامه ریزی ها قرار است اردیبهشت ماه امسال در دسترس علاقه مندان قرار گیرد. این اثر شامل تصانیف و آوازهایى است كه آهنگسازى، تنظیم و تدوین آن را بنده در سال ٨٣ انجام داده ام و سید شهاب الدین روحانى تهیه كنندگى و خوانندگى آن را در سال ٩٣ به سرانجام رسانده است.

این آهنگساز درباره برنامه های بعدی خود بیان کرد: برنامه هایی برای حضور در کنسرت های داخلی و خارجی با هنرمندی نوازندگان ایرانی و خارجی داریم اما هنوز نمی توانم به طور قطعی درباره آنها اطلاع رسانی کنم. با توجه به سطح توقعاتی که علاقه مندان موسیقی ایرانی نسبت به کارهای گروه ما دارند باید تمام تلاش خود را انجام دهیم که این برنامه در بهترین شرایط ممکن اجرا شوند.

گروه «گردون» به سرپرستی آزاد میرزاپور در جریان برگزاری سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر همراه با شربل روحانا نوازنده صاحب نام لبنانی کنسرتی را در تالار رودکی تهران برگزار کردند. «زحوالی نوا تا کرانه های صبا»، «تکنوازی بربت» با هنرمندی شربل روحانا، «حوالی نوا» به آهنگسازی آزاد میرزاپور، «آیوا» به آهنگسازی شربل روحانا، «پرومس» به آهنگسازی شربل روحانا و «کرانه های صبا» به آهنگسازی آزاد میرزاپور قطعاتی بودند که در این کنسرت برای مخاطبان اجرا شد.


ویدیو مرتبط :
خارجی که به ایران اومده و صحبت هاش شنیدنی...