فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



استانداری مازندران از برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب در ساری حمایت می کند


ربیع فلاح جلودار شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب بزرگ مرکز استان با حضور در جمع خبرنگاران و ضمن ابراز خرسندی از برپایی باشکوه این نمایشگاه به همت دستگاه فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار داشت: همه ساله به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کتاب برگزار می شود که نمایشگاه امسال از کیفیت بیشتری برخوردار بوده است.
وی درخصوص برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب مازندران آذر ماه جاری در ساری به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و میزان حمایت استانداری از این نمایشگاه، گفت: مجموعه ارشاد استان در حال برنامه ریزی برای برپایی این نمایشگاه است که تلاش داریم با برگزاری نشست هایی در این خصوص و بسیج دستگاه های مرتبط با این نمایشگاه، نمایشگاهی درخور شان دیار علویان برپا شود.
فلاح با بیان اینکه استانداری از برپایی این نمایشگاه استقبال و حمایت می کند، ادامه داد: استانداری با تمام امکانات از این پروژ حمایت می کند و از هرگونه حمایت هایی که لازم است که بتواند هم باشکوه باشد و هم مشارکت همه آحاد داخلی و خارجی را در بر داشته باشد از کارهای خیلی خوبی که باید حمایت شود.
وی به حضور ناشرین و نوسیندگان کتاب در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: طی بازدید به عمل آمده از غرفه های نمایشگاهی، اقدامات مناسبی در برپایی هرچه بهتر فستیوال کتاب در ساری مشاهده شده که تعداد بیشمارعناوین کتاب از جمله این تغییرات بوده است.
فلاح جلوداربا توجه به گفتگوهایی که با ناشران در غرفه های این نمایشگاه داشته، عنوان داشت: ناشران از برگزاری روند این نمایشگاه رضایت داشتند و همچنین علاقه مندی شان در خصوص بهره مندی از حمایت مسئولان استان را بازگو نمودند.
نماینده عالی دولت در مازندران پیرامون بسته های حمایتی استانداری از فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی، بیان داشت: استانداری مازندران برنامه حمایتی خویش را از طریق اداره کل کتابخانه های استان در اختیار فعالان این عرصه قرار می دهد.
وی با اشاره به کمک١٨میلیارد تومانی خیرین کتابخانه ساز جهت توسعه فرهنگ مطاله در استان، گفت: همچنین از تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه کتابخوانی و کتابخانه های عمومی مازندران تا پایان سال ٩٥خبر داد.
فلاح جلودار از ابلاغ اخیر استانداری به شهرداران استان جهت پرداخت بدهی شهرداری ها به کتابخانه های عمومی استان خبر داد و افزود: تلاش داریم با همکاری شهرداران کمک کار اداره کل کتابخانه های عمومی در سطح مازندران باشیم.
وی درخصوص ایجاد نمایشگاه دائمی در مرکز مازندران، اظهار داشت: چندی پیش پروژه نمایشگاه دائمی مرکز استان به همت سرمایه گذار بخش خصوصی، کلنگ زنی شده که در مراحل رایزنی جهت دریافت تسهیلات بانکی از سوی بانک ملی به سر می برد.
استاندار مازندران افزود: با توجه به تعهد مجری این طرح مبنی بر تکمیل پروژه با اعتبار شخصی، استانداری از هیچ گونه همکاری در این زمینه کوتاهی نخواهد کرد.ک/1
6097

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
برپایی سه نمایشگاه بین المللی و یک نمایشگاه داخلی در ته