سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از فردا آغاز می‌شود/ اتمام فرایند گزینش ظرف ۲۰ روز


شاهپور محمدزاده مدیر کل دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «کار گزینش پنج هزار نیروی پذیرفته شده از آزمون استخدامی آموزش و پرورش چه زمانی آغاز می‌شود؟»، اظهار داشت: کار گزینش این افراد به صورت رسمی از فردا 22 دی ماه آغاز می‌شود.

وی افزود: در تلاش هستیم تا مطابق قولی که از قبل داده بودیم، ظرف مدت 20 روز، کار گزینش تمامی این افراد پذیرفته شده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش را به پایان برسانیم.

محمدزاده با بیان اینکه لیست اسامی افراد پذیرش شده به استان‌ها ارسال می‌شود تا کار گزینش آغاز شود، تصریح کرد: پس از مدت زمان 20 روز، اسامی افرادی که در گزینش مورد پذیرش قرار گرفته‌اند به امور اداری وزارتخانه ارسال می‌شود تا هر چه سریع‌تر کار آموزش آنها در دانشگاه فرهنگیان آغاز شود.

مدیر کل دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه «اگر افرادی در گزینش مورد پذیرش قرار نگیرند، روند ادامه کار برای آنها چگونه خواهد بود؟»، خاطرنشان کرد: آن دسته از افرادی که در گزینش قبول نشوند می‌توانند به مراجع ذی‌صلاح شکایت و بررسی شرایط آنها از آن طریق دنبال شود، اما درصد رد شده‌ها در گزینش کم است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/SMQBYC


ویدیو مرتبط :
گزینش و بخشی از آموزش های نیرو های ویژه ارتش افغانستان