ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اتوئو: رانیری پدیده واقعی لسترسیتی است نه واردی


به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال لسترسیتی با پیروزی 2 بر صفر روز یکشنبه مقابل ساندرلند در هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر، حضورش در فصل آینده مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرد و تا قهرمانی در این رقابت‌ها حالا فاصله چندانی ندارد.

لسترسیتی که فصل گذشته برای بقا در لیگ برتر می‌جنگید و سرانجام به عنوان چهاردهمی دست یافت، در این فصل با سرمربیگری کلودیو رانیری متحول شده و در فاصله پنج هفته مانده به پایان این مسابقات هفت امتیاز نسبت به تاتنهام، نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده خود برتری دارد.

ساموئل اتوئو که در حال حاضر در تیم آنتالیااسپور ترکیه عضویت دارد، در تمجید از روباه‌ها گفت: من این فرصت را داشته‌ام که عاشق باشگاه‌های زیادی بشوم و حالا عاشق لسترسیتی تحت‌هدایت رانیری شده‌ام. جیمی واردی مهاجم خیلی خوبی است، اما پدیده واقعی لسترسیتی به نظر من رانیری است. لسترسیتی همه را غافلگیر کرد و قطعاً قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

روباه‌ها که تمامی پنج بازی اخیر خود را بدون دریافت گلی با پیروزی پشت‌سر گذاشته‌اند، در پنج بازی پایانی فصل به مصاف تیم‌های وستهام، سوانزی، منچستریونایتد، اورتون و چلسی خواهند رفت.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
لسترسیتی 1 - 0 ساندرلند (گل واردی)