فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



توضیحات مدیرکل سینمای حرفه ای درمورد فیلم آوازهای سرزمین من


به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا از سازمان سینمایی، محمدرضا فرجی گفت: پخش کننده و تهیه کننده فیلم آوازهای سرزمین من در شورای صنفی نمایش فیلم حضور پیدا کرده و به درستی از روند نمایش فیلم آگاه شدند و ادامه ارائه اطلاعات غلط حیرت آور است.
وی یادآور شد: برخی با مصاحبه های خود این گونه وانمود می کنند که دولت برای اکران این اثر تلاشی نکرده است.
مدیر کل سینمای حرفه ای افزود: به رغم اینکه ساز وکار اکران غیردولتی است، ما از شورای صنفی نمایش فیلم درخواست کردیم تا همراهی لازم برای اکران فیلم آوازهای سرزمین من انجام شود اما ساز و کار درستی برای اکران فیلم یاد شده از سوی تهیه کننده انجام نشد.
فرجی اضافه کرد: در شهریور و مهر امسال چند بار با تهیه کننده برای اکران فیلم آوازهای سرزمین من جلسه گذاشتیم و اعلام شد که علاقه مند به نمایش این اثر سینمایی هستیم.
وی با بیان اینکه نباید اطلاعات غلط در این باره داده شود، گفت: تهیه کننده تلاشی برای اکران فیلم نمی کند و همراهی های لازم برای نمایش این اثر سینمایی انجام شده است.
با عنایت به این بحث ها اداره کل سینمای حرفه ای و شورای صنفی نمایش فیلم آمادگی همراهی برای نمایش فیلم آوازهای سرزمین من را دارند.
این فیلم روایت ماجرای یک پسر مسلمان و دختر مسیحی است که خشونت های پیکارجویان داعش بر روابط عاشقانه آنها سایه می اندازد. و از یک داستان واقعی گرفته شده که در روستای «ربله» در کشور سوریه اتفاق افتاده است.
بخش زیادی از فیلمبرداری این فیلم در جنوب لبنان انجام گرفته است ولی بخش هایی از فیلم، شامل صحنه های بزرگ انفجار، در ایران و در شهرستان رباط کریم فیلمبرداری می شود.
آوازهای سرزمین من به کارگردانی عباس رافعی، تهیه کنندگی امیرحسین شریفی و بازیگران آن که همگی خارجی هستند از جمله ونی عیسی، نادین ویلسن نجیم، مهدی فخرالدین، آن ماری سلامه، عدی رعد، علی طحان، زینب مغنیه، سعید برکات، وفا مشداد، حسن فقیه، حسن فرهات، جمال حمدان هستند.
فراهنگ**1003**1027

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آوازهای سرزمین من