سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تدوین آئین‌نامه انتشار نشریات دانشجویی در فضای مجازی


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، در جلسه شورای راهبردی فرهنگی اجتماعی طه هاشمی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد با اشاره به تسریع در روند صدور مجوز نشریات دانشجویی اظهار داشت: انتشار نشریات دانشجویی یکی از برنامه‌های راهبردی دانشگاه آزاد در حوزه فرهنگی به شمار می‌رود چرا که معتقدیم یکی از شروط موفقیت دانشجویان برای ورود به عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی فراهم کردن زمینه فعالیت آنها در دوران دانشجویی است.

هاشمی با اشاره به تدوین آیین نامه انتشار نشریات مجازی، درباره ضرورت این موضوع خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه فضای مجازی در بین نسل جوان با استقبال بسیاری روبروست، معاونت فرهنگی نیز در نظر دارد با تدوین آیین نامه‌ای براساس ضوابط شورای عالی انقلاب فرهنگی در این زمینه به افرادی که قصد فعالیت در فضای مجازی دارند، کمک کند.

وی افزود: با این کار سعی می‌کنیم تا مطالب در چارچوب اخلاقیات و مقررات دانشگاه منتشر شود.

در ادامه این جلسه پس از بحث و بررسی اعضا دراین باره مقرر شد، تدوین این آئین نامه به کمیسیون تخصصی شورای راهبردی فرهنگی اجتماعی سپرده شود و پس از تصویب به مرحله اجرا درآید.

در ادامه این جلسه همچنین طه هاشمی به ارائه گزارشی در زمینه بودجه فرهنگی سال 94 و میزان جذب آن توسط واحدها به ارائه گزارشی پرداخت و مقرر شد سیاست‌های کلی حوزه فرهنگی در سال 95 در جلسه‌ای جداگانه و با حضور اعضا مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تدوین آئین نامه های اجرایی قانون رفع موانع تولید رقابت