فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



سال ۹۴ مشغول نقاشی‌های اعتراض به انسان بودم/نوروز به لاهیجان می‌روم


حسین محجوبی نگارگر و نقاش ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری فارس، پیرامون برنامه‌های سال ۹۴ اظهار داشت: امسال هم طبق سال‌های گذشته مشغول نقاشی از طبیعت بودم و بیش از پیش اعتراضم را به انسان درباره توجه نکردن به طبیعت بیان کردم.

وی ادامه داد: وقتی به طبیعت و انسان فکر می‌کنم، دلم می‌گیرد؛ انسان خودخواهانه با جنگ، آلودگی‌ هوا و آلودگی زمین طبیعت را تخریب می‌کند. دلم برای خودم هم که انسان هستم، می‌‌سوزد.


اثری از استاد محجوبی

 

این استاد نقاشی بیان داشت: کارهای خوبی در سال جاری انجام گرفت، یکی برپایی نمایشگاه 4 نسل در موزه هنرهای معاصر اهواز بود که بنده هم در این نمایشگاه حضور داشتم. یکی دیگر از کارهای خوب برپایی نمایشگاه خیام بود؛ بنده هم در این نمایشگاه اثر ارائه دادم.

محجوبی در این گفت‌وگوی صمیمانه به خانه‌تکانی پایان سال اشاره کرد و اظهار داشت: همسرم به قدری با سلیقه است که کار من را هم قبول ندارد که به او کمک کنم(خنده). کارهای خانه‌تکانی را خودش انجام می‌دهد.

وی درخصوص برنامه‌های ایام نوروز گفت: معمولاً در ایام نوروز به لاهیجان می‌رویم، اقوام و دوستان ما آنجا هستند. البته آنها زحمت کشیدند و برنامه تقدیری هم برای بنده گرفتند.

 

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کلاه قرمزی نوروز ۹۴:بامزه ترین کلاه قرمزی سال های اخیر