سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



واکنش گروه‌های مختلف مقاومت فلسطین به عملیات شهادت‌طلبانه قدس


واکنش گروه‌های مختلف مقاومت فلسطین به عملیات شهادت‌طلبانه قدسفارس/ گروه‌های مختلف مقاومت عملیات قدس را که منجر به مجروحیت 21 اسرائیلی شد، تبریک گفتند و حمایت خود را اعلام کردند.

عصر دیروز (دوشنبه) یک فلسطینی درعملیاتی شهادت‌طلبانه اقدام به انفجار بمبی در اتوبوسی اسرائیلی در قدس اشغالی کرد که بر اثر آن 21 نفر زخمی شدند و حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است؛ گروه‌های مختلف مقاومت این عملات را تبریک گفتند و از آن حمایت کردند.

حماس

«سامی ابوزهری» سخنگوی حماس این عملیات را پاسخی طبیعی به جنایات رژیم صهیونیستی به ویژه اعدام‌های میدانی و هتک حرمت مسجدالاقصی توصیف کرد.

جهاد اسلامی

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: عملیات قدس پیامی آشکار با این مضمون که انتفاضه ادامه دارد و پویایی مقاومت به عنوان گزینه‌ای ریشه‌دار در وجدان هر فلسطینی است، با خود داشت.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین اعلام کرد: این عملیات در زمان و مکان مناسب خود انجام شد و این عملیات انجام گرفت تا به ادعاهای رژیم اشغالگر مبنی بر خاموش کردن انتفاضه پایان دهد.

«هیثم الاشقر» از اعضای ارشد جبهه مردمی گفت: عملیات قهرمانانه قدس پاسخی طبیعی به ظلم مستمر صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین است؛ وی پس خواستار افزایش این عملیات‌ها شد.

شهدای «الاقصی» تیپ شهید «نضال العامودی»

گردان شهدای «الاقصی» تیپ شهید «نضال العامودی» شاخه نظامی فتح نیز اعلام کرد : این عملیات شهادت‌طلبانه پاسخی طبیعی به جنایت‌های پی‌در‌پی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، غزه و قدس اشغالی است.

این گردان‌ها از تمام اعضای خود در کرانه باختری و قدس اشغالی خواست با تمامی وسایل ممکن وارد نبرد با رژیم صهیونیستی شوند.

جنبش صابرین

جنبش «صابرین» هم این عملیات را واکنشی طبیعی به اقدامات رژیم صهیونیستی دانست و بر ادامه مقاومت و انتفاضه تاکید کرد.

جنبش مجاهدین

«سالم عطاالله» سخنگوی جنبش مجاهدین ضمن تبریک عملیات قدس افزود: این عملیات در راستای اصرار ملت ما بر گزینه مقاومت تا بازگرداندن تمامی حقوق صورت گفت.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
لحظه ای از عملیات شهادت طلبانه جدید در قدس ...!