گشایش پنجمین دوره مجلس خبرگان با پیام رهبر معظم انقلاب/ انتخاب هیات رئیسه مهم ترین دستور كار


عضو هیات رییسه چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روزهای سه شنبه و چهارشنبه(چهارم و پنجم خردادماه) در دو بخش كار خود را آغاز می كند.
آیت الله خاتمی یادآور شد: در بخش اول پس از تلاوت آیاتی از قرآن كریم و پخش سرود ملی، قرائت پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت آغاز به كار پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و گزارش انتخابات این مجلس توسط دبیر شورای نگهبان را خواهیم داشت.
وی ادامه داد: همچنین براساس ماده پنج آیین نامه داخلی مراسم تحلیف برگزار می شود و سپس رئیس سنی سخنرانی می كند.
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: در بخش دوم نیز هیات رئیسه شامل رئیس، دو نایب رئیس، دو منشی، دو كارپرداز و اعضای كمیسیون های 6 گانه و هیات رئیسه آن انتخاب می شوند.
وی ادامه داد: همچنین كمیته پنج نفره برای تنظیم بیانیه پایانی برگزیده می شوند و پس از آن تعدادی از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری نطق های پیش از دستور دارند.
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری همچنین گفت: اعضای مجلس خبرگان رهبری در روز پنج شنبه ششم خرداد نیز پس از زیارت حرم مطهر امام راحل با رهبر معظم انقلاب دیدار می كنند.
به گزارش ایرنا، در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری كه هفتم اسفندماه 1394 برگزار شد، 88 نماینده این مجلس انتخاب شدند.
سیام*9254** 1336

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دیدار رهبر معظم انقلاب و اعضای مجلس خبرگان