سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کشف شبکه زنان داعشی در «سیدی بوزید»/ آمریکا به شهروندانش درباره سفر به تونس هشدار داد


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری آلمان، دستگاه امنیتی تونس یک شبکه افراطی وابسته به گروه تروریستی داعش، که متشکل از تعداد دختر جوان است را شناسایی و توقیف کرد.

گزارش رسانه‌های تونسی حاکی است که واحدهای گارد ملی این کشور توانستند این شبکه تروریستی را در منطقه «الطویله» از توابع استان سیدی بوزید واقع در جنوب غرب تونس را شناسایی کنند.

رادیو «شمس اف ام» اعلام کرد، این گروه متشکل از 4 دختر جوان در رده‌های سنی 14 تا 22 سال است که متهم به ترویج تفکر افراطی هستند.

طبق این گزارش، نیروهای امنیتی تونس در عملیات گسترده، تاکنون ده‌ها تن از عوامل جذب و یارگیری جوانان برای پیوستن به گروه تروریستی داعش در کشورهای ناآرام را بازداشت کرده‌اند.

همزمان، آمریکا با صدور بیانیه‌ای به اتباع خود درخصوص سفر به جنوب شرقی تونس به دلیل آنچه «تهدید تروریستی» خوانده، هشدار داده است.

وزارت خارجه آمریکا در این بیانیه هشدار داد، گروه تروریستی داعش مسئولان امنیتی، گردشگران و غیرنظامیان را در این مناطق تونس هدف قرار می‌دهد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کشف سلاح فوق پیشرفته ساخت آمریکا از داعشی‌ها در تلعفر