ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ستاره جوان بسکتبال ایران به معتبرترین کمپ بسکتبال دنیا دعوت شد


ستاره جوان بسکتبال ایران به معتبرترین کمپ بسکتبال دنیا دعوت شدنود/ محمد یوسف‌وند بازیکن تیم ملی جوانان ایران در جام جهانی یونان به معتبرترین کمپ پیش از درفت NBA که در تاریخ ۲۰ الی ۲۳ خرداد هر ساله در کشور ایتالیا و شهر ترویزو برگزار می شود دعوت شد.
این کمپ که هر ساله با حمایت شرکت آدیداس با حضور ۴۵ بازیکن برتر جوان جهان برگزار می شود مهم ترین کمپ پیش از انتخاب سالیانه اِن بی اِی است و تمامی کمک مربیان (امسال با حضور کِنی اتکینسون از تیم آتلانتا هاکس ٬ نیک نِرس از تیم تورنتو رپتورز و مایک لانگونباردی از تیم کلیولند کاوالیرز)٬ بازیکنان٬ (امسال با حضور اندرو ویگینز از مینِسوتا ٬ کایل لاوری از تورنتو رپتروز ) استعدادیاب‌ها و مدیران باشگاه‌های NBA و باشگاه های معتبراروپایی (مانند تیم فنرباغچه ترکیه ) در آن حضور می یابدند تا عملکرد بازیکنان جوان را زیر نظر بگیرند.
از این کمپ ۸۲ نفر تا به حال برای بازی در NBA انتخاب شده اند (که ۳۷ نفر آنها همچنان در ان بی ای بازی می کنند) و ۸۸ نفر در یورولیگ مشغول به بازی شده اند.
آیدین دیانت مدیر برنامه‌های این بازیکن در گفت‌وگو با سایت مجله تخصصی بسکتبال سه گام با تایید این خبر گفت: هر ساله تلاش برای حضور بازیکنانی از ایران در این کمپ با رایزنی‌هایی که انجام دادم صورت پذیرفت و آرمان ‌زنگنه، سجاد مشایخی و بهنام یخچالی به حضور در این کمپ بسیار نزدیک بودند و خوشحالیم که امسال توانستیم با درخشش خوب محمد در جام جهانی جوانان و حضور خوب و موثر در لیگ این امر میسر شود و از سالیان آینده نیز بتوانیم شاهد حضور بازیکنان جوانمان در این کمپ باشیم. امسال نام محمد را در لیست درفت قرار ندادیم تا بتواند شانس خود را سال دیگر هم امتحان کند. جا دارد از فدراسیون بسکتبال هم چنین سرمربی تیم ملی که کمال همکاری را در این رابطه داشتند تشکر کنیم.
محمد یوسف وند پس از حضور در اردو تیم ملی در تاریخ ۱۹ خرداد عازم ایتالیا می شود.

منبع: نود


ویدیو مرتبط :
ستاره های بسکتبال ایران در دورخیز (3)