فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



کنسرت کاوه یغمایی در جشنواره فجر؛ فرار از غیرمجاز بودن


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، این نخستین بار است که کاوه یغمایی می‌تواند در ایران کنسرت برگزار کند و این اتفاق در قالب سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر رخ خواهد داد.

یغمایی پیش از این با هنرمندان زیادی در آلبوم‌های مختلف موسیقی به عنوان آهنگساز و آراینده ساز‌ها، نوازنده گیتار، فلوت، کیبورد، درامز و پرکاشن همکاری کرده است.

یغمایی همچنین آلبوم « مترسک» را با آهنگسازی، تنظیم، نوازندگی و خوانندگی خودش در سال 1382 منتشر کرده است. پس از آن کاوه یغمایی ایران را برای چند سال ترک کرده و در سال 1386، زمانی که در ونکوور کانادا اقامت داشت آلبوم «سکوت سرد» را منتشر کرد.

اکنون حدود 4 سال است که این موزیسین به ایران بازگشته و در این سال‌ها تلاش او در راه اخذ مجوز برای فعالیت رسمی راه به جایی نبرده است.

اما اکنون قرار است این خواننده پاپ – راک نخستین اجرای صحنه‌ای خود را در قالب سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر و در تاریخ 26 بهمن 1394 ساعت 18:30 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به روی صحنه خواهد برد.

کاوه یغمایی فرزند کوروش یغمایی است. کوروش یغمایی بنیانگذار موسیقی راک در ایران محسوب می‌شود که او هم پس از انقلاب اسلامی ایران موفق به اخذ مجوز برای فعالیت رسمی در حوزه موسیقی نشده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کنسرت کاوه یغمایی در ونکوور و اجرای یک آهنگ بی کلام زیبا (گیتارالکتریک و سه تار)