سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پنج هزارمددجوی کمیته امداد چهارمحال وبختیاری فاقد مسکن هستند


ابوالقاسم رستگار روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اجرای طرح نیازسنجی مسکن مددجویان استان تا آخر آذرماه افزود: پیش بینی می شود که از این تعداد دو هزار نفر فاقد مسکن باشند.
وی گفت: هم اکنون ستاد ساخت مسکن مددجویی از سوی این نهاد تشکیل شده که براساس نیازسنجی مسکن نیازمندان، افراد فاقد زمین و مسکن شناسایی شده و براساس اولویت صاحب سرپناه می شوند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان افزود : با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و استانداری چهارمحال و بختیاری این طرح در برنامه ای سه ساله اجرا می شود .
رستگار افزود: طبق هماهنگی های انجام شده با بنیاد مسکن استان در هر منطقه ای که زمین مناسب ساخت و ساز وجود داشته باشد این بنیاد زمین را به صورت رایگان در اختیار کمیته امداد قرار خواهد داد تا با مشارکت خیران، مددجویان و کمیته امداد کار ساخت و ساز مسکن انجام شود .
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان افزود: برای ساخت هر واحد مسکونی 150 میلیون ریال از طریق تسهیلات، 100 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض کمیته امداد، 50 میلیون ریال مشارکت خیران و50میلیون ریال نیز آورده مددجو یا حمایت اقوام مددجویان تامین خواهد شد.
رستگار افزود: از سال 88 تا 93 در استان بیش از سه هزار و 111واحد مسکونی شهری و مسکن مهر برای مددجویان با کمک خیران نوسازی و بهسازی شده است.
وی گفت: در این مدت شش هزار و 478 واحد نیز تعمیر اساسی شده است.
به گزارش ایرنا ، هم اکنون 7.5درصد جمعیت استان چهارمحال و بختیاری زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارد.
7360/ 6014/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
5200 خانوار مددجوی کمیته امداد فاقد مسکن هستند