ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



هدیه ویژه «نایکی» به کوبی برایانت+ تصویر


به گزارش خبرگزاری تسنیم، لری میلر، رئیس برند «جردن» متعلق به کمپانی «نایکی»، روز جمعه در شهر تورونتو، مجموعه‌ای متشکل از 30 کفش «ایر جردن» را به کوبی برایانت به عنوان هدیه‌ای برای بازنشستگی‌اش داد. میلر در این خصوص گفت: برند جردن فراتر از ورزش بسکتبال است و آنهایی را که از خود میراثی بر جای می‌گذارد را محترم می‌شمارد. امشب برند جردن افتخار میزبانی از یکی از بزرگترین بازیکنان بسکتبال و میراثی که از خود به جای گذاشت را داشت.

برایانت که اخیراً کفشی که در آخرین بازی خارج از خانه تیم لس‌انجلس لیکرز به پا کرد را در جهت امور خیریه به مزایده گذاشت، همچنین یکی از کفش‌هایی که شب گذشته به او هدیه شد را به مزایده گذاشت تا عواید حاصل از آن صرف امور خیریه شود. قرار است این مزایده از امروز (شنبه) به مدت 24 ساعت در سایت «ایبِی» آغاز شود.

کوبی برایانت که پیش از این اعلام کرده بود در پایان فصل جاری مسابقات NBA به دوران حرفه‌ای خود پایان خواهد داد، بامداد دوشنبه برای هجدهمین و البته آخرین بار در دیدار ستاره‌های این لیگ به میدان می‌رود.

شصت‌و‌پنجمین مسابقه ستاره‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، ساعت 4:30 صبح دوشنبه 26 بهمن در سالن «اِیر کانادا» شهر تورونتو بین دو تیم ستاره‌های کنفرانس شرق و غرب لیگ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کوبی برایانت و LED نایکی...