ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



واکنش باشگاه لیگ برتری به پیشنهاد پرسپولیس و استقلال به 3 بازیکن این تیم


  X  

تاریخ خبر : سه‌شنبه 1394.08.26 - 10:53

واکنش باشگاه لیگ برتری به پیشنهاد پرسپولیس و استقلال به 3 بازیکن این تیم

جام نیوز/ مدیرعامل نفت تهران گفت: «می دانیم که بازیکنان با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند و در تلاش هستیم تا نیم فصل پرداختی دیگری به بازیکنان داشته باشیم.» منصور قنبرزاده در رابطه با وضعیت نفت تهران در تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: «ما هم مثل سایر تیم ها تمرینات خود را در تعطیلات لیگ برتر پیگیری کردیم و بازی تدارکاتی نیز داشتیم. یکسری از بازیکنان ما که مصدوم بودند، در این تعطیلات بهبود یافتند که این خبر خوبی برای کادرفنی باشگاه نفت تهران است.»
وی در واکنش به اینکه نام برخی از بازیکنان تیمش از جمله ایمان مبعلی، علیرضا بیرانوند و وحید امیری برای پیوستن به تیم های استقلال و پرسپولیس مطرح شده، عنوان کرد: «ما برای خودمان اصولی داریم و فکر می کنم در سال های اخیر سایر باشگاه ها نیز اصول ما را متوجه شده اند. خیلی از باشگاه های دیگر هم درگیر این شایعات هستند و این فقط برای ما نیست. با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات این شایعات طبیعی است و دیگر به آنها در سال های اخیر عادت کردیم.»
مدیرعامل نفت تهران درباره اینکه تا به حال برای بازیکنان نفت درخواستی آمده یا خیر، تصریح کرد: «فعلا هیچ تقاضایی از سوی باشگاه های دیگر برای جذب بازیکنان نفت تهران به دست ما نرسیده است و فکر می کنم فعلا برای پرداختن به این موضوعات زود باشد. هر باشگاهی که درخواستی داشت، می تواند به صورت رسمی به ما نامه بزند و مکاتبه کند.»
وی در پاسخ به این سوال که این شایعات تمرکز بازیکنان نفت را بر هم نمی زند، گفت: «بازیکنان ما حرفه ای هستند و اصلا به چنین مسائلی فکر نمی کنند. آنها تمام تمرکزشان روی موفقیت نفت است چون می دانند که فقط با رضایت باشگاه می توانند به تیم دیگری بروند.»
قنبرزاده با اشاره به میزبانی نفت از استقلال در دیدار جام حذفی اذعان داشت: «بازی با استقلال با توجه به قانون جام حذفی باید با میزبانی ما در ورزشگاه تختی انجام شود که امیدوار به پیروزی و تکرار حضور در فینال جام حذفی هستیم.»
وی درباره گلایه برخی از بازیکنان نفت به مشکلات مالی گفت: «می دانیم که بازیکنان با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند و در تلاش هستیم تا نیم فصل پرداختی دیگری به بازیکنان داشته باشیم.»
مدیرعامل نفت تهران در پایان درباره گلایه سیدجلال حسینی در زمان مصدومیتش افزود: «اقدامات باشگاه در زمان مصدومیت بازیکن بیشتر باید از سوی تیم پزشکی انجام شود که این کار انجام شد. من دلیل اصلی گلایه حسینی را نمی دانم اما قطعا با او صحبت می کنم.»

نظر شما


ویدیو مرتبط :
تماشاگر // سوتی یک بازیکن لیگ برتری در اینستاگرام