سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دومین اردوی استارت آپ دانشگاه خلیج فارس بوشهر آغاز شد


استارت آپ یک رویداد آموزشی تجربی در سراسر دنیاست که در سه روز متوالی برگزار می شود.
در این برنامه شرکت کنندگان بیشتر شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، علاقه مندان به استارت آپ، بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرافیک، گرد هم می آیند تا در سه روز ایده هایشان را مطرح کنند و گروه تشکیل دهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند.
حسین سالمی روز چهارشنبه در حاشیه آیین افتتاحیه اردوی استارت آپ دانشگاه خلیج فارس بوشهر در گفت و گو با ایرنا افزود: در روز نخست این اردو 102 نفر شرکت کننده ایده پردازی می کنند که در این بین 10 ایده پرداز برتر مشخص خواهند شد.
وی با بیان اینکه مرکز شتاب دهی نوآوری دانشگاه خلیج فارس برگزار کننده این اردو است بیان کرد: در روز دوم این مسابقه ها 10 ایده برتر در قالب گروه های 10 نفره ساماندهی می شوند.
سالمی گفت: گروه های 10 نفره با بازاریابی ایده های برتر نتیجه ایده های خود از جمله میزان استقبال عموم را به داوران گزارش خواهند داد.
وی یادآور شد: در پایان این دوره سه گروه برتر از سوی هیات داوران مشخص و جوایزی به آنها اهدا خواهد شد. ک/3
/1656/7212

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دومین استارت آپ گرایند زنجان