سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معمای بزرگ گوشی هوشمند جی 5؛ ماژول عجیب در پشت دستگاه


ال جی جی 5

در چند روز اخیر شایعات و تصاویر زیادی از گوشی هوشمند جی 5 که قرار است پرچمدار بعدی شرکت کره‌ای ال جی باشد، فاش شده و به بیرون درز کرده است. اما در این بین یک مورد عجیب و مبهم همچنان وجود دارد؛ یک ماژول بزرگ و ضخیم در پشت این دستگاه قرار گرفته است که باعث تعجب همگان گردیده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا بیشتر در این خصوص به شما بگوییم.

گمان زده می‌شود که این بخش به این منظور طراحی شده است که به کاربران اجازه دهد ماژول‌های مختلف دیگری اعم از باتری‌های مختلف را در این بخش قرار دهند و همین‌طور یک قابلیت خاص و ویژه را برای این گوشی هوشمند به ارمغان بیاورد. البته این ماژول تنها یک طرح اولیه است و ممکن است در نسخه نهایی گوشی هوشمند جی 5 شاهد آن نباشیم. اما تصاویر جدیدی که از این گوشی هوشمند منتشر شده است، پشت آن را بسیار عجیب و مبهم نشان می‌دهد و مشخص نیست که این تصاویر تا چه حد واقعیت دارند.

ماژول عجیب ال جی جی 5

حالا یک سوال بسیار بزرگ در ذهن همگان ایجاد شده است: این ماژول عجیب چیست؟ هنوز چیز زیادی در این خصوص مشخص نشده است و همه چیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. همان‌طور که می‌بینید خبری از دوربین در این بخش نیست و اخبار قبلی مبنی بر تعبیه ماژول دوربین در این بخش را رد می‌کند. یک دکمه و یک سوراخ کوچک نیز در گوشه‌ی سمت چپ آن دیده می‌شود که ممکن است جک 3.5 میلیمتری صدا باشد. انتشار این تصویر مبهم سوالات زیادی را ایجاد کرده است و هزاران حدس و ایده درباره‌ی آن زده شده است که درستی یا نادرستی هیچ یک از آن‌ها مشخص نیست.

ماژول عجیب ال جی جی 5

بایستی صبر پیشه کرد و دید که در نهایت این ماژول عجیب و غریب برای چیست و چه کاربردی دارد. به نظر شما احتمال وجود آن در نسخه نهایی گوشی هوشمند جی 5 وجود دارد؟ ال جی چه ایده و فکر خاصی دارد و چه چیز را برای پرچمدار خود تدارک دیده است؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

PhoneArena

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
● تیزر رسمی ابر گوشی هوشمند ال جی جی 4 ● دوربین