سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اویل پرایس: ایران فروش نفت سنگین را به تاخیر انداخت


اویل پرایس: ایران فروش نفت سنگین را به تاخیر انداختنسیم/ وبسایت "اویل پرایس" نوشت: ایران فروش نفت سنگین تازه خود را تا چند ماه به تاخیر انداخته است؛ چرا که این کشور سرگرم برنامه‌ریزی برای روش‌های نوین بازاریابی است.

بر پایه گزارش ها، ایران فروش نفت سنگین تازه خود را تا چند ماه به تاخیر انداخته است؛ چرا که این کشور سرگرم برنامه ریزی برای روش های نوین بازاریابی است. ایران می خواهد تولید خود را روزانه تا 500 هزار بشکه افزایش دهد و قرار است حجم نفت سنگین نیز در بهار امسال افزایش یابد. از این رو بر پایه برنامه تازه، کار فروش از ماه ژوئن (خرداد) آغاز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران نوشت: مقامات شرکت ملی نفت ایران دلایل این تاخیر را دادن فرصت بیشتر به خریداران برای آزمایش نفت سنگین تازه ایران در پالایشگاه های خود و به پایان رساندن برنامه بازاریابی این فراورده اعلام کرده اند.

برپایه گزارش ها، این نفت سنگین تازه، که در آغاز قرار بود در ماه مارس به بازار فرستاده شود، بهای جداگانه ای خواهد داشت.

این نفت سنگین از میدان های نفتی یادآوران و آزادگان جنوبی و آزادگان شمالی در منطقه باختری کارون در نزدیکی مرز عراق استخراج خواهد شد و دولتمردان انتظار دارند با نهایی شدن برنامه های توسعه، روزانه 1 میلیون بشکه تولید داشته باشند.

به گزارش بلومبرگ، این نفت تازه با نفت سنگین بصره عراق در آسیا رقابت خواهد داشت؛ به همین دلیل، قیمت گذاری ایران باید با توجه به این حقیقت انجام بگیرد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: نسیم


ویدیو مرتبط :
اکتشاف نفت در دهه های اول تاریخ نفت ایران