سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ اندروید 6 عملکرد گلکسی S6 Edge را بهبود بخشیده است


تماشا کنید/ اندروید 6 عملکرد گلکسی S6 Edge را بهبود بخشیده است

ترنجی/ سامسونگ در سال جاری دل را به دریا زد و اولین دستگاه با دو لبه خمیده خود را معرفی کرد. سری اج سامسونگ دستگاه‌های بسیار جذاب هستند اما این سری اسمارت فون ازنظر نرم‌افزاری آن‌چنان که باید قوی باشند نبوده و بیشتر در بین کاربران این دو لبه خمیده به‌عنوان قسمتی زیبا کننده لقب گرفته بود تا قسمتی کاربردی اما اندروید 6 نزدیک است و به نظر می‌رسد سامسونگ برای این نسخه فکرهایی بزرگ در سر دارد. در ادامه همراه باشید.

به گفته منبع در حق سری نوت اج کوتاهی شد و این لبه خمیده در آن دستگاه نادیده گرفته شد اما سامسونگ برای گلکسی اس 6 اج اشتباه نوت اج را تکرار نکرده و با لبه‌ای کم انحناتر دستگاه زیبایش را وارد بازار کرد. در ویدیو منتشرشده شاهد هستید که لبه دستگاه می‌تواند آخرین اپلیکیشن های اجراشده بر روی دستگاه را نیز نمایش دهد.

Quick tools اضافه‌شده است و دسترسی سریع‌تر به قسمت‌های کاربردی را فراهم می‌آورد. S Planner – Twitter Trends – Yahoo Finance و Sports اپیلکیشن هایی هستند که قابلیت‌های کاربردی‌تری را با استفاده از دسترسی‌های ایجادشده توسط سامسونگ به دستگاه اضافه کرده‌اند. دید شما به لبه‌های اس 6 اج به‌صورتی باشد که می‌خواهید قسمتی اضافه بر صفحه‌نمایش اصلی به‌عنوان دستیار کمکی داشته باشید!

لینک تماشای ویدیو

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
عملکرد سنسور اثر انگشت گلکسی S6 بسیار بهبود یافته است!