سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تلفن هوشمند اوپو A30 در چین معرفی شد؛ ظاهر و مشخصات شبیه به وان پلاس اکس


تلفن هوشمند اوپو A30 در چین معرفی شد؛ ظاهر و مشخصات شبیه به وان پلاس اکس

اوپو یکی از شرکت های چینی موفق در زمینه تولید تلفن های هوشمند است و احتمالا تا به حال نام آن را شنیده اید. این شرکت توانسته با تولید موبایل های ارزان قیمت و باکیفیت استانداردهای تازه ای را در مورد کالاهای چینی تعریف کند و سری N را می توان بهترین اسمارت فون های تولیدی اوپو خواند.

حالا خبر رسیده که کمپانی مورد بحث موبایل دیگری به نام اوپو A30 را معرفی کرده؛ البته لازم است توضیح دهیم که معرفی آن به صورت رسمی اتفاق نیافتاده و در عوض نام و مشخصاتش در وبسایت چین اوپو منتشر گردیده است.

با در نظر داشتن مشخصات منتشر شده می توان گفت که دستگاه شبیه به وان پلاس اکس  است و این شباهت نتنها در مورد طراحی بلکه در خصوص مشخصات دستگاه نیز مطرح می گردد.

این شباهت بدان معناست که A30 فریمی فلزی دارد که میان دو لایه شیشه ای قرار گرفته و علاوه بر این، یک نمایشگر 5 اینچی با رزلوشن 1080p (یا 1920 در 1080 پیکسل) هم برایش در نظر گرفته شده و در کنار آن می توان به امکانات دیگری نظیر سه گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی اشاره نمود.

توان پردازشی این دستگاه نیز از طریق چیپست چهار هسته ای اسنپدراگون 801 تامین می شود که سرعت کلاکی برابر با 2.3 گیگاهرتز دارد و از پردازنده گرافیکی آدرنو 330 بهره می برد.

دوربین اصلی این موبایل 13 مگاپیکسلی است و برای برقراری تماس های تصویری و گرفتن سلفی هم یک دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است.

انرژی مورد نیاز این موبایل از طریق یک باتری غیر قابل تعویض 2525 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد و اندروید 5.1 نیز از قبل روی آن بارگذاری شده که به رابط کاربری ColorOS 2.1 اوپو مجهز گردیده. اوپو A30 ابعادی برابر با 140 در 69 در 6.9 میلیمتر دارد و وزنش از 138 گرم تجاوز نمی کند.

در مورد قیمت و زمان عرضه این محصول هم هنوز حرفی به میان نیامده و باید همچنان منتظر ماند اما روشن است که نسبت به وان پلاس اکس گران تر خواهد بود، هرچند که برخی وبسایت ها باور دارند قیمت آنها یکی خواهد بود.

منبع: androidheadlines

برچسب‌ها:اخبار تکنولوژیاوپواوپو A30تکنولوژیگوشی موبایل اوپو

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
رونمایی از تلفن هوشمند وان‌پلاس وان