ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شاگرد برانکو رفتنی شد/ ستاره پرسپولیس به دنبال لژیونر شدن


شاگرد برانکو رفتنی شد/ ستاره پرسپولیس به دنبال لژیونر شدنجام نیوز/ مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به دنبال ترانسفر شدن از این تیم است.
رامین رضاییان در لیگی که گذشت یکی از بازیکنان موثر پرسپولیس بود که گل های حساسی هم به عنوان یک مدافع برای این تیم به ثمر رساند.
از طرفی حسین ماهینی مدافع پرسپولیس که برای گذراندن دوران سربازی به ملوان رفته بود به این تیم باز خواهد گشت که دست بر قضا با رضاییان هم پست است.
این موضوع باعث شده تا رضاییان به مدیر برنامه هایش اصرار کند تا شرایطی را فراهم کند که او بتواند به خارج از ایران ترانسفر شود تا رقابت سنگینی با حسین ماهینی نداشته باشد.
رضاییان جزو معدود فوتبالیست هایی است که به زبان انگلیسی هم مسلط است و در صورتی که ترانسفر شود با مشکل ندانستن زبان روبرو نخواهد شد.

منبع: جام نیوز


ویدیو مرتبط :
برانکو در راه پرسپولیس