سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



قاتل: مقتول قصد آزار و اذیت مادرم را داشت


به گزارش خبرنگار حوادث خبرگزاری تسنیم؛ چهارم تیر امسال جسد مرد جوانی در شهرستان عنبرآباد نزدیک یکی از بیمارستان‌های این شهر کشف شد و در بررسی‌های اولیه مشخص شد مرد 35 ساله با شلیک گلوله به قلبش به قتل رسیده است.

کارآگاهان در بررسی‌هایی که انجام دادند 2 مظنون در رابطه با این پرونده را دستگیر کردند؛ زن 42 ساله به همراه فرزند 27 ساله‌اش در حالی که یک قبضه اسلحه شکاری در منزلشان نگهداری می‌کردند، 2 متهم این پرونده بودند.

این دو نفر، منکر قتل جوان 35 ساله شدند اما با بررسی‌های بیشتری که صورت گرفت مشخص شد پسر زن میانسال متهم اصلی قتل مرد جوان است و با شناسایی محل اختفای متهم قتل مرد جوان، ساعت 15:30 دیروز وی در خیابان خیام تهران دستگیر و صبح امروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد. 

پسر 25 ساله با اعتراف به قتل مرد جوان، درباره جزئیات قتل به محسن مدیرروستا؛ بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران گفت: پدر من در زندان به سر می‌برد و مادرم، همراه با دو برابر کوچکم تنها زندگی می‌کرد؛ روز وقوع قتل، مادرم با من تماس گرفت و گفت مقتول قصد آمدن به منزل ما را دارد و من با تماس مادرم به سرعت خودم را به خانه رساندم و در آنجا مشاهده کردم که مقتول قصد آزار و اذیت مادرم را دارد به همین خاطر یک اسلحه شکاری از اتاقی در منزلمان برداشتم و به سمت مرد جوان، گلوله‌ای شلیک کردم.

این پسر جوان اعترافات خود را اینگونه ادامه داد: بعد از این اتفاق نیز جسد مقتول را داخل ماشینش گذاشتم و به کنار بیمارستانی منتقل کردم؛ درهای ماشین را نیز در آنجا باز گذاشتم که اگر کسی مقتول را دید به بیمارستان برساند. 

با اعتراف پسر 25 ساله به قتل مرد جوان، وی به دستور محسن مدیرروستا برای تحقیقات بیشتر در اختیار اداره پلیس آگاهی قرار گرفت. 

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
قاتل و مقتول هر دو سیدنا؟!!!