سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رهبر انقلاب: در منزل من همه بدون استثنا درحال مطالعه خوابشان مى‌برد


همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب، صفحه اینستاگرام مقام معظم رهبری تصویری از ایشان حین مطالعه کتاب منتشر کرد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب، صفحه اینستاگرام مقام معظم رهبری تصویری از ایشان حین مطالعه کتاب منتشر کرد.

به گزارش انتخاب، ذیل این عکس به نقل از رهبر انقلاب نوشته شده است: من این را مى‌خواهم عرض كنم كه در منزل خودِ من، همه افراد، بدون استثنا، هرشب در حال مطالعه خوابشان مى‌برد. خود من هم همین‌طورم. نه این‌كه حالا وسط مطالعه خوابم ببرد. مطالعه مى‌كنم؛ تا خوابم مى‌آید، كتاب را مى‌گذارم و مى‌خوابم. همه افراد خانه ما، وقتى مى‌خواهند بخوابند حتماً یك كتاب كنار دستشان است. من فكر مى‌كنم كه همه خانواده‌هاى ایرانى باید این‌گونه باشند.

رهبر انقلاب: در منزل من همه بدون استثنا درحال مطالعه خوابشان مى‌برد
ایشان افزوده‌اند: توقّع من، این است. باید پدرها و مادرها، بچه‌ها را از اوّل با كتاب محشور و مأنوس كنند. حتّى بچه‌هاى كوچك باید با كتاب اُنس پیدا كنند. باید خریدِ كتاب، یكى از مخارج اصلى خانواده محسوب شود. مردم باید بیش از خریدن بعضى از وسایل تزییناتى و تجمّلاتى - مثل این لوسترها، میزهاى گوناگون، مبلهاى مختلف و پرده و... -، به كتاب اهمیّت بدهند. اوّل كتاب را مثل نان و خوراكى و وسایل معیشتى لازم بخرند؛ بعد كه این تأمین شد به زواید بپردازند. خلاصه، باید با كتاب اُنس پیدا كنند. در غیر این صورت، جامعه ایرانى به هدف و آرزویى كه دارد - كه حقّ او هم هست - نخواهد رسید.


ویدیو مرتبط :
رهبر انقلاب در منزل شهدایی که ازبهزیستی آورده شده بودند