سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اولین همایش سراسری حفاظت سپاه، اقتدار و امنیت برگزار شد


به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، اولین همایش سراسری حفاظت سپاه، اقتدار و امنیت صبح امروز به مناسبت پنجم دی ماه سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر واگذاری ماموریت امنیت پرواز و حفاظت هواپیمایی به سپاه با حضور سردار حسین سلامی حانشین فرمانده کل سپاه در محل مجلس قدیم برگزار شد.

سردار علی اصغر گرجی زاده فرمانده حفاظت سپاه در این مراسم طی سخنان کوتاهی با بیان اینکه سپاه در امر حفاظت، شرکایی دارد، اظهار داشت: امروزه ماموریت حفاظت از شخصیت ها با همکاری ناجا و ماموریت حفاظت از هواپیماها با همکاری ناجا و وزارت اطلاعات انجام می‌شود.

وی با اشاره برگزاری همایش حفاظت سپاه گفت: این همایش از 2 سال پیش با محوریت دانشگاه امام حسین(ع) و همکاری 22 نهاد برنامه ریزی شد و امروز نیز مقالات برتر در حوزه حفاظت ارایه می‌شود و امیدواریم این همایش به بار علمی حفاظت سپاه و دیگر نهادها بیفزاید.

سردار گرجی زاده درخصوص شهادت سرهنگ محسن فرامرزی در دافع از حرم اهل بیت در سوریه گفت ایشان از فرماندهان سپاه انصار بود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/FSWMX


ویدیو مرتبط :
جلوه حقیقی اقتدار, اقتدار نیروی هوافضای سپاه