پیروز اصلی انتخابات ملت و نظام هستند


یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: این که گفته شود پیروز انتخابات اخیر این یا آن جریان سیاسی بوده‌اند درست نیست و پیروز اصلی انتخابات را باید ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی دانست.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به نتایج به دست آمده در اکثر حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور اظهار کرد:‌ در حال حاضر مجلس دارای موقعیتی است که جناحی نخواهد شد و هم جریان اصولگرا و هم جریان‌های معتدل و اصلاح طلب در آن حضور خواهند داشت و نمی‌توان مجلس دهم را به این یا آن جریان سیاسی متعلق دانست.

او افزود: پیروز اصلی انتخابات اخیر ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی است و تمام نمایندگانی که برای حضور در مجلس خود را آماده خواهند کرد، نیز در چارچوب نظام انتخابات شده‌اند و باید در راستای همان چارچوب‌ها نیز عمل کنند.

این عضو جامعه روحانیت مبارزه هم‌چنین با تاکید بر این که بهترین و والاترین دستورالعمل برای نمایندگان مجلس دهم، عمل به توصیه‌های رهبری خواهد بود، گفت: اگر نمایندگان مجلس دهم به توصیه‌های رهبری عمل کنند، هم اخلاق را رعایت خواهند کرد و هم مطالبات مردم را پیگیری خواهند کرد و هم در نهایت جایگاه مجلس در نظام جمهوری اسلامی حفظ خواهد شد.

ابراهیمی با اشاره به نتایج انتخابات مجلس در شهر تهران اظهار کرد:‌ اگر در تهران، فهرست جریانی رای آورده است، در سایر استان‌ها وضع به این صورت نیست و مجلس دهم مجلس متعادل خواهد بود و البته جناح اصولگرا در آن اکثریت را به دست خواهد گرفت.

این فعال سیاسی اصولگرا مهم‌ترین مساله‌ی مجلس آینده را پیگیری مسائل اقتصادی و معیشت مردم دانست و گفت:‌ نمایندگان مجلس دهم باید با تعامل و توافق و حفظ شان مجلس به حل مشکلات مردم بپردازند و هر جریانی در این میان بهتر بتواند مطالبات مردم را مورد توجه خود قرار دهد، سربلند و پیروز مجلس خواهد بود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
ملت ایران،پیروز در انتخابات 88 ... روشنگری فتنه - قسمت 58