فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



حوادث/ دستگيري کلاهبردار 90 ميلياردي در يکي از کشورهاي حاشيه خليج فارس


ميزان/ شاکرمي گفت: فردي فراري با 90 ميليارد تومان کلاهبرداري و تحصيل مال نامشروع در يکي از کشورهاي حاشيه خليج فارس دستگير شد.

«حاجي رضا شاکرمي» دادستان عمومي و انقلاب مرکز استان البرز از دستگيري کلاهبردار 90 ميلياردي در يکي از کشورهاي حاشيه خليج فارس اظهار کرد: اين فرد با هويت «ک.ت» با تشکيل شرکت‌هاي صوري که از نظر مقررات بانکي ذينفع واحد حساب مي‌شوند و اخذ ضمانت از هم، به صورت صوري به خريد کالاها و همچنين صادرات اقدام کرده و بيش از 90 ميليارد تومان تسهيلات ارزي و ريالي از بانک ملت دريافت کرده بود.

وي با بيان اينکه اين فرد با اين تسهيلات نه صادراتي داشته و نه کالايي خريد فروش کرده بود، ادامه داد: اين فرد پس از اخذ اين تسهيلات به خارج از کشور خارج فرار کرده بود و به اتهام کلاهبرداري و تحصيل مال نامشروع تحت تعقيب دستگاه قضايي بوده که نهايتا در يکي از کشورهاي حاشيه خليج فارس دستگير شد و پيگيري‌ها براي استرداد وي به ايران در حال انجام است.

شاکرمي خاطرنشان کرد: البته اين فرد در بانک‌هايي ديگر از جمله بانک سپه نيز يکسري تسهيلاتي دريافت کرده بود که متعاقبا گزارش آن نيز اعلام مي‌شود.

با کانال تلگرامي آخرين خبر همراه شويد
telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
سیلاب سال 90 در کامفیروز فارس