استقلال اهواز صفر - پرسپولیس 2/ ادامه صدرنشینی سرخ‌ها در سنگ‌باران اهواز


تیم فوتبال پرسپولیس با برتری دو گله مقابل استقلال اهواز صدرنشین لیگ برتر باقی ماند.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال استقلال اهواز از ساعت 18:40 در ورزشگاه تختی اهواز میزبان پرسپولیس تهران بود که این دیدار با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید تا شاگردان برانکو با توجه به توقف استقلال خوزستان یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شوند.

گل‌های این دیدار را جری بینسون در دقایق 55 و 86 (پنالتی) به ثمر رساند.

دقیقه 7: پاس جری بینسون به علی علی‌پور فرصت خوبی را برای این مهاجم ایجاد کرد تا دروازه استقلال اهواز را باز کند اما ضربه او را مرادیان به کرنر فرستاد.

دقیقه 29: رامین رضاییان توپ را از سمت راست روی دروازه استقلال اهواز فرستاد اما جری بینسون نتوانست از این فرصت استفاده کند و ضربه او را دروازه‌بان استقلال اهواز مهار کرد.

دقیقه 35:بهرام مهاجم تیم استقلال اهواز پس از عبور از مدافعان پرسپولیس یک فرصت خوب شوت‌زنی برای خود ایجاد کرد اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 44: عادل کلاه‌کج می‌توانست با یک ضربه سر دروازه پرسپولیس را بازکند اما ضربه این بازیکk را سوشا مکانی به زیبایی دفع کرد.

دقیقه 45: طالب ریکانی پشت محوطه پرسپولیس صاحب یک ضربه شوت‌زنی شد و با یک ضربه زیبا دروازه پرسپولیس را هدف قرار داد اما سوشا مکانی این ضربه را نیز مهار کرد.

نیمه دوم:

دقیقه 50: ساکی مدافع استقلال اهواز از سمت چپ حرکت زیبایی را آغاز کرد و با ارسال توپ روی دروازه قصد داشت مهاجمان تیمش را صاحب توپ کند اما خروج خوب سوشا مکانی اجازه نداد که اهوازی‌ها دروازه پرسپولیس را تهدید کنند.

دقیقه 53: پرسپولیس صاحب کرنر شد و محسن مسلمان با ارسال توپ روی دروازه فرصت خوبی برای امید عالیشاه ایجاد کرد اما ضربه سر این مهاجم به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 55: امید عالیشاه با یک حرکت خوب توپ را از سمت چپ روی دروازه استقلال اهواز ارسال کرد و جری بینسون هم با استفاده از این فرصت با یک ضربه سر دروازه استقلال اهواز را باز کرد.

دقیقه 70: فرشاد احمدزاده با یک پاس در عمق بینسون را با دروازه‌بان حریف تک به تک کرد اما ا ین مهاجم هندوراسی نتوانست از این توپ استفاده کند و دروازه‌بان حریف به توپ رسید تا این فرصت از دست برود.

دقیقه 86: مدافع تیم فوتبال استقلال اهواز روی خط محوطه جریمه این تیم روی علی علیپور مرتکب خطا شد و در ادامه داور بازی نقطه پنالتی را نشان داد. پس از اعلام داور، جری بینسون پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه محکم دومین گل خود و تیمش را به ثمر رساند.

ترکیب پرسپولیس: سوشا مکانی، محسن بنگر (مایکل اومانا، 39)، لوکا ماریچ، محمد انصاری، رامین رضاییان،‌ کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، علی علیپور، امید عالیشاه، جری بینسون و فرشاد احمدزاده به میدان رفت.

ترکیب استقلال اهواز: احسان مرادیان، مهدی اسلامی، مکی شریفی، علی هلیچی، میلاد ربانی فرد، عادل کلاه‌کج، میلاد پاک‌پرور، پدرام اردلانی، طالب ریکانی، حسین بهرامی و حسین ساکی بازی کرد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
پرسپولیس ۱-۰ استقلال اهواز