فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



شیوه نامه شورای بررسی آلبوم‌های موسیقی و اجرای صحنه ای تدوین شد


به گزارش خبرگزاری فارس، این شیوه نامه که با استفاده از نظرات کارشناسی مختلف منجمله اعضای شورای دفتر تدوین شده است، بنا دارد تا ضمن رعایت حقوق فعالان و مخاطبان حوزه موسیقی، از برخوردهای سلیقه ای در این حوزه جلوگیری نماید.

بنابر همین گزارش،  این شیوه نامه، در سه بخش با عناوین «درآمد»، «آثار غیر صحنه‌ای» و «آثار صحنه‌ای» تنظیم گردیده است.

 در بخش «درآمد»، مفاهیم و شرایط عمومی آثار موسیقایی به تفصیل توضیح داده شده است. بخش ‌آثار غیر صحنه­‌ای یا آلبوم نیز به شرح معیارهای «ملودی»، «تنظیم»، «خوانندگی»، «نوازندگی» و «ضبط و میکس نهایی» اختصاص دارد.

در بخش «آثار صحنه‌ای» علاوه بر توضیح مواردی که در بخش آلبوم به آن اشاره شد، مواردی چون رعایت آداب صحنه، دارا بودن تکنیک لازم نوازندگان در حین اجرا، رعایت کوک و ... از جمله مفاد این شیوه نامه هستند.

متن کامل شیوه نامه  بررسی و صدور مجوز برای استفاده موسسات و هنرمندان  بر روی سایت دفتر موسیقی به نشانی www.music.farhnag.gov.ir قرار دارد.

انتهای پیام/

 

http://fna.ir/XLP0YW


ویدیو مرتبط :
►پشت صحنه ساخت آلبوم موسیقی Sirope