سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سازمان تاکسیرانی تردد تاکسی‌ها در روزهای بارانی را کنترل کند


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، اقبال شاکری در دویست و ششمین جلسه علنی شورا و در تذکرات پیش از دستور اظهار داشت: بارندگی خوبی در سطح شهر رخ داده است، ولی در هنگام بارندگی‌ها مشکلاتی پیش می‌آید که باید نسبت به حل آن اقدام شود.

وی گفت: در هنگام بارندگی‌ها تاکسی‌ها باید زودتر فعالیت خود را آغاز کنند و بیشتر مسافر جابجا کنند و سفرهای دربست کمتر شود.

وی ادامه داد: سازمان تاکسیرانی نیز در این خصوص نظارت کامل داشته باشد تا مردم با کمترین مشکلاتی مواجه شوند.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: در هنگام بارندگی‌ها اتوبوس‌ها کندتر و کمتر می‌شوند، لذا باید در مسیرهای پرتردد که از قبل مشخص شده است، حرکت اتوبوس‌ها بیشتر شود.

شاکری یادآور شد: نیروهای راهور ناجا نیز در هدایت ترافیک دقت بیشتری داشته باشند و به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران نیز کمک کنند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
رقابت تاکسی‌های اینترنتی با تاکسیرانی بر سر ارزان فروشی