سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رایزنی سیاسی و امنیتی وزیر اطلاعات با مقامات عراقی


وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران با سلیم الجبوری رئیس پارلمان عراق، نوری المالکی رئیس ائتلاف دولت قانون و ابراهیم الجعفری وزیر خارجه و رئیس ائتلاف ملی این کشور درباره اوضاع سیاسی و امنیتی از جمله راهکارهای مبارزه با تروریسم دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، حجت الاسلام سید محمود علوی در دیدار با ابراهیم جعفری وزیرامورخارجه عراق روند روابط بغداد و تهران و راه‌های تحکیم این روابط و نیز تحولات منطقه و جهان را بررسی و دو طرف بر ضرورت همکاری های جهانی برای از بین بردن داعش تاکید کردند.

علوی با نوری المالکی رئیس ائتلاف دولت قانون نیز در دفتر وی دیدار و درباره مسائل سیاسی و امنیتی عراق و منطقه تبادل نظر کرد.

پیش از این دیدارها، سلیم الجبوری رئیس پارلمان عراق در دیدار با وزیر اطلاعات ایران و هیات همراه وی بر ضرورت همکاری ها و هماهنگی ها بین دو طرف تاکید کرد و در دیدار این دو مقام ایرانی و عراقی تحولات اوضاع در عراق و منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
رایزنی وزیر تجارت قبرس با وزیر صنعت، معدن و تجارت