علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



شبکه دو به استقبال سال ۹۵ رفت/ امین حیایی آلبوم منتشر می‌کند


به گزارش خبرنگار مهر، شبکه دو سیما از ساعت ۲۱ شب ۲۹ اسفند ماه با برنامه «و اینک فردا» به استقبال نوروز رفت که اجرای این برنامه را احسان کرمی برعهده داشت. آغازگر این برنامه اجرای موسیقی بوشهری توسط گروه «آوای موج» بود که در این اجرای زنده سازهای جنوبی به نمایش درآمدند؛ گرچه از بین گروه های موسیقی جنوبی می‌شد انتخاب بهتری داشت.

در ادامه برنامه امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون با یک ماشین روی صحنه حاضر شد و احسان کرمی اعلام کرد که یک برنامه ویژه را از حیایی شاهد خواهیم بود که او در مقام خواننده قطعه ای را اجرا کرد.

حیایی پس از اجرای این قطعه اعلام کرد که در دو شب گذشته مشغول آماده سازی آن بوده است.

امین حیایی در تدارک آلبوم جدید

این بازیگر همچنین خبر داد که در تدارک آلبوم جدیدش است که قطعه «تو ‌می تونی» که امشب اجرا کرد یکی از قطعات آن بود و دیگر قطعات آن در دست آماده سازی است.

حیایی یک خاطره از دوران کودکی خود اینگونه تعریف کرد: یک سال کفش و لباس نو پوشیده بودم و به منزل دایی رفتیم در حیاط مشغول فوتبال بازی کردن بودم که کفشم به حیاط خلوت خانه همسایه پرتاب شد و من از دیوار بالا رفتم ولی پرت شدم به حیاط خانه همسایه و لباس هایم پاره و کثیف شد و خاطره آن سال در یادم مانده است.

آیتم های گزارش های طنز با اجرای مهران غفوریان و علی صادقی از دیگر بخش های این برنامه بود.

این برنامه در فاصله ساعت ۲۱:۳۰ تا بعد از خبر ۲۲:۳۰ قطع شد.


ویدیو مرتبط :
‫استقبال پرشور مردم از فیلم ناردون با حضور امین حیایی / گزارش اختصاصی‬‎