سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



در بهار چه رنگی بپوشیم؟


در بهار چه رنگی بپوشیم؟نوعروس/ فصل بهار، فصل رنگ است. کمی بی انصافی است اگر بخواهیم در میان رنگ ها، رنگ هایی را به عنوان رنگ های رایج فصل انتخاب کنیم.
یک جمله معروف در ادبیات طراحان مد و لباس وجود دارد که می گوید «رنگ مد فصل، رنگ طبیعتش است»؛ بهار، فصلی است که رنگ ها دوباره در طبیعت زنده می شوند و چه بهتر که این زندگی در ظاهر شما و همسرتان هم جاری شود. یک نگاه به دور و اطرافتان کافی است تا دستتان بیاید چه رنگ هایی می توانند در این فصل در کنار شما باشند. بیایید با هم رنگ های رایج بهاری را با هم مرور کنیم تا کمکی باشد در انتخاب های شما.سبز درخشان: هر ورقش دفتری است.
سبز درخشان
یکی از رنگ های رایج در فصل بهار، رنگ سبز درخشان است. درست به رنگ برگ های تر و تازه درختان. رنگ سبز، نشانه زندگی است. نشانه شادابی است و به شما انرژی خوبی می دهد. کسی که در لباس هایش از رنگ سبز استفاده می کند، ناخودآگاه به دیگران، انرژی مثبت انتقال می دهد. رنگ های دیگری هم هستند که در همنشینی با رنگ سبز می توانند ظاهر شما را زیباتر کنند. هرچند طیف های مختلف سبز در کنار رنگ های مختلفی هماهنگ می شوند اما رنگ سبز درخشان بهاری که نه پررنگ است و نه کمرنگ و تیزی خاص خودش را دارد، در کنار رنگ هایی مثل لیمویی، قرمز و سرمه ای خیلی بهتر دیده می شود. این رنگ، بهتر است در بالاتنه لباسی که انتخاب می کنید، استفاده شود. مثلا تی-شرت سبز با شلوار جین سرمه ای. یا یک تاپ سبز با دامنی به رنگ لیمویی.
آبی آسمانی: با یک خورشید طلایی
همین حالا پنجره خانه را باز کنید و نگاهی به آسمان این روزها بیندازید. یک آسمان آبی تر و تمیز که لطافت زیبایی دارد. یکی از بهترین رنگ هایی که در این ماه می توانید استفاده کنید، آبی آسمانی است.. پس با انتخاب رنگ آبی آسمانی در لباس تان، یکی از بهترین رنگ های فصل را امتحان کنید. آبی آسمانی در کنار سفید و طلایی خیلی زیباتر می شود. درست مثل آسمانی که خورشید طلایی در آن می درخشد و لکه های ابر در جای جای آن دیده می شود
صورتی: به رنگ شکوفه های گیلاس
از اول فروردین، چشم و دل ما به شکوفه های خوش آب و رنگی که روی شاخه های درختان نشسته اند، روشن شده است. پس بگذارید زیبایی شکوفه ها را برای یک فصل تمام، در ظاهرمان نگه داریم. رنگ صورتی اگرچه بیشتر رنگی دخترانه است اما می تواند در این فصل برای همسر شما هم در کنار رنگ-های دیگر هم جذاب باشد. رنگ صورتی در کنار رنگ های دیگر هم بهتر می شود. سرمه ای، مشکی، سفید، بنفش و خاکستری، از رنگ هایی هستند که همنشینی شان با رنگ صورتی عالی می شود. صورتی، حجم زیادی از حس معصومیت و در عین حال شیطنت را القا می کند. در فصل بهار این رنگ حتی با قهوه ای و سبز هم زیبا می شود. چون دقیقا یادآور درختان نوی بهاری است.
زرد خورشیدی: بمب گرما
از حالا تا چند ماه دیگر، خورشید بلاوقفه مهمان ماست. حالا که فصل گرما شروع شده و خورشید، سر و مر و گنده بالای سر ما می تابد، بهتر است بیشتر تحویلش بگیریم و از آن بالا، کمی او را به زندگی خودمان راه بدهیم. رنگ زرد خورشیدی، درخشندگی، تازگی و انرژی زیادی دارد که اگر در کنار آبی پررنگ قرار بگیرد، خیلی بیشتر خودش را نشان می دهد. رنگ زرد پررنگ که به رنگ زرد خورشیدی یا زرده تخم مرغی معروف است، گرمای زیادی به ظاهر آدم ها می دهد و باعث می شود تا همه با دیدن کسی که این رنگ را به تن کرده، انرژی بگیرند. با اینکه خیلی ها زرد را رنگی تلخ و نشانه جدایی می دانند اما زرد پررنگ، بیشتر نشانه گرما و عاطفه است. این زرد با سبز تند و تیز هم خیلی دیدنی می شود.
قرمز: پیش به سوی حرکت
اگر سری به پارک ها و باغ ها بزنید، این روزها پر از گل های رنگ و وارنگی هستند که در میان آنها رنگ قرمز، بیشتر از بقیه دیده می شوند. پس بهتر است شما هم برای انتخاب لباس هایتان به این رنگ زیبای بهاری مراجعه کنید. قرمز، نشانه عشق و تحرک است. در بهار که خیلی ها معتقدند فصل رخوت و خواب آلودگی است، این رنگ می تواند، به انرژی بیشتر شما کمک کند. قرمز، همیشه در کنار سرمه-ای خیلی بهتر دیده می شود. هرچند رنگ سبز هم همنشین خوبی برای قرمز است. بهتر است سرتاپایتان را قرمز نکنید. ولی استفاده از رنگ قرمز برای دامن با بلوز یا حتی جوراب شلواری اش می-تواند انتخاب بهتری باشد. قرمز، عامل حرکت است و همین می تواند در روزهای بلند فصل بهار، عالی باشد.




با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: نوعروس


ویدیو مرتبط :
چطور ساری بپوشیم؟